اجاره خانه روستایی در بابل - زریجا

اجاره خانه روستایی در بابل - زریجا

درباره اقامتگاه

اجاره خانه روستایی در بابل - زریجا
این خانه روستایی دو خوابه با مسیر جنگلی زیبا در دل جنگل های هیرکانی روستای زریجا و در فاصله حدود 35 کیلومتری شهر بابل واقع شده است.
اقامتگاه دارای دو اتاق بزرگ، آشپزخانه و تراسی دلباز با چشم انداز دل انگیز طبیعت سرسبز شمال می باشد، همچنین حمام مشترک با سرویس ایرانی این واحد نیز روی تراس تعبیه شده است.
محوطه اطراف ویلا با فنس و پرچین های چوبی محصور و برای دورهمی و شب نشینی میهمانان گرامی نیز در حیاط سرسبز و دلنشین ویلا آلاچیق با آتشدان، هیزم، نشیمن چوبی به همراه یک تنور گلی برای علاقه مندان به پخت نان قرار گرفته است.
محل زریجا فاقد سوپرمارکت و نانوایی می باشد لذا بهتر است در زمان سفر مایحتاج مورد نیاز را با خود همراه داشته باشید و یا با طی نمودن حدود 10 کیلومتر از شهر گلوگاه تهیه نمائید.
در این منطقه کیفیت شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه خوب و پوشش اینترنت برای اپراتور همراه اول به صورت 4g و ایرانسل ضعیف می باشد.
لازم به ذکر است حدود 100 متر مسیر منتهی به ویلا بصورت جاده خاکی و قابل تردد با انواع خودرو است.
از جاذبه‌های اطراف کلبه می توان به رودخانه ترو اشاره نمود که با آبی تمیز و زلال در دو کیلومتری آن قرار دارد و فضای مناسبی برای شنا در فصل تابستان می‌باشد. همچنین مجموعه آبشارهای کلیره، پارک جنگلی بزچفت، دریاچه سنبل رود و هفت آبشار تیرکن از دیگر جاذبه های بابل و روستاهای اطراف آن می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو