اجاره ویلا استخردار در متل قو - سوئیت دار

اجاره ویلا استخردار در متل قو - سوئیت دار

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا دو خوابه استخردار در متل قو - سوئیت دار
این ویلا دو طبقه سوئیت دار دو خوابه با میز بیلیارد، سیستم صوتی و استخر سرپوشیده، حیاط زیبا دارای آلاچیق در منطقه ای دنج و آرام از جاده ساحلی و با فاصله حدود 5 کیلومتری از مرکز شهر متل قو واقع شده است.
این ویلا به صورت یک سالن پذیرایی دارای آشپزخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام در کنار دو اتاق خواب در طبقه اول و یک سالن پذیرایی بزرگ دارای میز بیلیارد و تخت خواب دو نفره به همراه یک حمام و سرویس فرنگی و تراس در طبقه دوم مهیای استفاده میهمانان می باشد، راه پله اقامتگاه در سالن پذیرایی آن قرار دارد اما سالن طبقه بالا دارای درب ورودی می باشد و محیطی اختصاصی نیز در اختیار میهمانان قرار می دهد.
محیط اطراف حیاط زیبای این ویلا با دیواری که از بیرون مشرف نیست، محصور می باشد و استفاده معمول از میوه درختان حیاط آن برای میهمانان بلامانع است، ضمنا محیط اطراف حیاط و در ورودی اقامتگاه به دوربین مداربسته مجهز می باشد.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 5 دقیقه پیاده‌روی از ویلا میسر می باشد و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4g است.
غار دانیال ، جنگل متل قو، ساحل زیبای دریا و تفریحات آبی مهیج همچون جت اسکی، قایق سواری، شاتل و پاراسل از جاذبه های گردشگری این شهر زیبا می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو