اتاق کاهگلی چوپان

رزرو بوم گردی در بوشهر - جبری - چوپان

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در بوشهر - جبری - چوپان
این اتاق مستر (5 پله دسترسی) با نمای داخلی کاهگلی و سنتی و ظرفیت حداقل 3 نفر و حداکثر 4 نفر در مجاورت 5 واحد دیگر با حیاط دلباز و درختکاری شده با چشم انداز نخلستان و گندمزار در روستای جبری و فاصله حدود 35 کیلومتری خورموج و حدود 90 کیلومتری بوشهر واقع شده است.
این اتاق 12 متری دارای 4 سرویس کف خواب، حمام مشترک با سرویس ایرانی، کولر آبی، بخاری نفتی و کمد لباس می باشد و آشپزخانه مرکزی (دارای یخچال، گاز، امکان پخت غذا و لوازم آشپزی به تعداد 6 نفر)، محوطه حیاط، پارکینگ، حمام و سرویس ایرانی موجود در حیاط با دیگر میهمانان به صورت مشترک استفاده می شود.
سرو صبحانه به صورت رایگان است و ناهار و شام محلی همچون قلیه ماهی، ماهی شکم پر، ماهی تنوری، میگو و دو پیازه میگو با پرداخت هزینه جداگانه توسط میزبان امکان پذیر است.
لازم به ذکر است آب لوله کشی این منطقه فاقد کیفیت لازم برای آشامیدن می باشد و بهتر است برای آشامیدن آب معدنی به همراه داشته باشید، همچنین سوخت منطقه از کپسول گاز مایع تامین می باشد.
اطراف حیاط اقامتگاه از چهار طرف با دیوار محصور است و میزبان در مجموعه سکونت دارد.
میهمانان گرامی توجه فرمائید این روستا فاقد نانوایی و سوپر مارکت می باشد و بهتر است نان و اقلام مصرفی خود را از شهر تهیه فرمائید و به همراه داشته باشید.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای اپراتور ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد و ارائه این خدمات برای اپراتور همراه اول با مشکل روبرو می باشد، همچنین اینترنت وای فای رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
200 متر انتهایی مسیر دسترسی به اقامتگاه خاکی و قابل تردد برای انواع خودرو است.
عمارت گلشن، کوه نمکی جاشک، قلعه نصوری، کوه پدری، خلیج بکر نای بند، آتشکده مند، چشمه آبگرم گنویه و قلعه خورموج بخشی از جاذبه های بوشهر زیبا می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو