رزرو بوم گردی در باغملک - سورنا

رزرو بوم گردی در باغملک - سورنا

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در باغملک - سورنا
این سوئیت 35 متری مستر با ظرفیت حداکثر 7 نفر یکی از اتاق های طبقه اول (با حدود 9 پله دسترسی) یک مجموعه بوم گردی دو طبقه با معماری سنتی و بومی در منطقه خوش آب و هوا و ییلاقی رباط علیا، 15 کیلومتری شهرستان باغملک واقع شده است که اطراف آن با شالیزار و جنگل احاطه شده است.
سوئیت دارای دیوارهای کاهگلی و فضای سنتی، تراس، آشپزخانه، حمام با سرویس ایرانی اختصاصی و امکاناتی نظیر بخاری گازی، اسپیلت، یخچال، تلویزیون می باشد.
همچنین در این اقامتگاه امکان سفارش غذای خانگی و رستورانی نظیر چلوکباب بختیاری، بوقلمون، گمنه، آب ترشی، دمپختک، آش دوغ و ... برای سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام را با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه خواهید داشت.
جهت تهیه مایحتاج روزانه نیز سوپرمارکت با 20 متر و نانوایی با 300 متر پیاده روی در دسترس می باشند.
محوطه اطراف اقامتگاه با دیوار محصور و جهت برقراری امنیت دروازه ورودی، حیاط و مشاعات مجهز به دوربین مداربسته می باشد و میزبان نیز در محوطه سکونت دارد.
در فاصله 150 متری اقامتگاه باغ زیبا و دنجی به وسعت 2000 متر به همراه رودخانه ای دلنشین، آلاچیق، منقل کباب، قهوه خانه و ... قرار دارد که با هماهنگی قبلی میهمانان عزیز می توانند از این امکانات جهت دورهمی در فضای باز، سرو غذا، آب تنی و ... استفاده و تجربه ای متفاوت را برای خود ثبت نمایند.
در این منطقه وضعیت شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و پوشش اینترنت بصورت 4g است، همچنین وای فای رایگان در صورت اعلام نیاز موجود است.
امام زاده سلیمان، کوهنوردی، آبشارهای منطقه‌‎​‎‏‏ گردشگری رباط و دره کیوپ و تنگ مال از جاذبه های گردشگری نزدیک این منطقه می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو