نمای مجتمع

رزرو شله در شمشک - واحد ۴

درباره اقامتگاه

رزرو شله در شمشک - واحد 4
این شله ( فاقد بالکن و چشم انداز ) با ظرفیت حداکثر 2 نفر در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه در یک مجموعه اقامتی با محیطی امن در شمشک واقع شده و تا شهر تهران حدود 70 کیلومتر فاصله دارد.
اقامتگاه دارای سالن پذیرایی، آشپزخانه، یک فضای خواب بدون در ورودی و سرویس بهداشتی ایرانی مشترک با حمام می باشد، همچنین قابل ذکر است اتاق خواب فاقد در ورودی است و با پیمودن 6 پله در طبقه بالا قرار دارد.
محیط اطراف حیاط مجموعه با دیوار حصار شده است و نگهبان به صورت 24 ساعته در محوطه مجموعه سکونت دارد، به علاوه دوربین مداربسته محوطه حیاط مشاع را تحت پوشش قرار می دهد.
از مشاعات مجموعه محوطه حیاط و آلاچیق است که با سایر میهمانان به صورت مشترک استفاده می شود، ضمنا اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی است ولی محیط خیابان فضای کافی جهت پارک خودرو را دارد.
میهمانان گرامی می توانند با پیمودن مسافت حدود 20 متری به سوپرمارکت و حدود 300 متری به نانوایی دسترسی داشته و مایحتاج روزانه خود را تهیه نمایند.
کیفیت خطوط شبکه برای ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت برای هر دو اپراتور به صورت 4g است، به علاوه اقامتگاه مجهز به مودم وای فای می باشد که به صورت رایگان قابل استفاده برای میهمانان است.
شمشک یکی از شهرهای عالی برای علاقمندان به اسکی است و بخاطر زیبایی های این منطقه همیشه مقصد گردشگران ایرانی و خارجی است.
پیست شمشک بعد از دیزین بزرگ‌ ترین پیست اسکی ایران است و در شمال شرق تهران با فاصله کمی از شهر شمشک قرار گرفته است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو