محوطه حیاط اقامتگاه

اجاره اقامتگاه بوم گردی هرمز - اتاق رابعه

درباره اقامتگاه

اجاره اقامتگاه بوم گردی هرمز - اتاق رابعه
این اتاق با ظرفیت حداکثر 3 نفر در یک مجموعه اقامتی با محوطه ای دلنشین در جزیره زیبای هرمز واقع شده است.
این اتاق شامل دو سکو سیمانی با دو عدد تشک خوش خواب تک نفره، یک عدد سرویس کف خواب و سرویس بهداشتی فرنگی مشترک با حمام می باشد، همچنین اتاق فاقد یخچال است.
محیط اطراف حیاط این مجموعه اقامتی با دیوار حصار شده و از مشاعات اقامتگاه می توان به فضای نشیمن و سرویس بهداشتی عمومی در حیاط اشاره کرد که با سایر میهمانان به صورت مشترک استفاده می شود.
گفتی است اقامتگاه دارای آشپزخانه مرکزی می باشد ولی امکان پخت و پز توسط میهمانان در آشپزخانه ممنوع است.
واحد پذیرش به صورت 24 ساعته در این مجموعه اقامتی مستقر است و سفارش انواع وعده های غذایی با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه ممکن می باشد.
شایان ذکر است آب مصرفی منطقه فاقد کیفیت مطلوب برای آشامیدن است ولی میزبان آب معدنی به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می دهد.
حدود 40 متر مسیر منتهی به اقامتگاه جاده خاکی است و میهمانان گرامی می توانند با پیمودن مسافت حدود 50 متری به سوپرمارکت و حدود 800 متری به تنها نانوایی این منطقه دسترسی داشته و مایحتاج روزانه خود را تهیه کنند، به علاوه کیفیت خطوط شبکه برای ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت در هر دو اپراتور به صورت 4G می باشد.
جزیره زیبای هرمز دارای مناطق دیدنی نظیر اسکله و ساحل سرخ، بازارچه صنایع دستی، دره رنگین کمان ها و دره مجسمه ها می باشد که هر گردشگری را به خود جذب می کند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو