سالن پذیرایی

اجاره سوئیت مبله در شمشک تهران - طبقه سوم

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت مبله در شمشک تهران - طبقه سوم
این سوئیت مبله یکخوابه در طبقه سوم (دسترسی حدود 30 پله) یک ساختمان چهارطبقه با دو تراس به همراه چشم انداز زیبای کوه و جاده در منطقه کوهستانی شمشک در فاصله حدود 65 کیلومتری شهر تهران واقع شده است.
آپارتمان فاقد آسانسور و پارکینگ بوده اما طبقه گفته میزبان جای پارک در مقابل ساختمان موجود می باشد و ورودی ساختمان سرایدار و نگهبان سکونت دارد.
این اقامتگاه تا پیست اسکی حدود 200 متر فاصله داشته و چشم انداز زیبایی به کوهستان و خود پیست اسکی دارد، دسترسی به سوپرمارکت و نانوایی در فاصله حدود 50 متری از اقامتگاه جهت تهیه مایحتاج روزانه امکان پذیر می باشد و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و اینترنت نیز به صورت 4G است.
شمشک یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات بوده که ضمن نزدیک بودن به پایتخت از آب و هوایی بسیار دلپذیر و پاکیزه برخوردار است. شاید وقتی حرف از این شهر می‌شود اولین چیزی که به ذهنمان خطور می‌کند زمستان‌های برفی و پیست اسکی آن باشد که اتفاقا اصلی‌ترین جاذبه گردشگری آن است، اما این شهر نه فقط در زمستان بلکه در همه فصول سال زیباست و منتظر مسافرانی است که تشنه آرامش هستند.
شایان ذکر است به جهت داشتن چشم اندازی زیبا و دلپذیر نیاز است حدود 30 پله از ورودی به ساختمان به سمت بالا طی نمایید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو