کلبه عشق با گلهای رنگارنگ در کنار استخر

اجاره ویلا استخردار در شیراز - دینکان

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا استخردار در شیراز - دینکان
این ویلا سه خوابه لوکس با چشم انداز بی نظیر از درختان و کوه و فضای نورپردازی شده مزین به چوب و سنگ های طبیعی با استخر روباز آبگرم در محیطی امن و آرام در قلب باغهای زیبای دینکان در شمال شهر شیراز واقع شده است.
ویلا مجهز به باغ سرسبز، وان جکوزی با نورپردازی حرفه ای و شیشه های ضد گلوله می باشد و وجود یک اتاق خواب رویایی مجهز به تخت برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع خواب جهت بهره مندی از چشم انداز کوه و باغ و استخر بزرگ و لوکیشن‌های زیبای عکاسی در کنار دسترسی آسان به اماکن تاریخی و زیارتی شیراز از مزیت های رزرو این ویلای منحصر به فرد می باشد.
طراحی ویلا به صورت پذیرایی، آشپزخانه با سقف شیشه ای، حمام با فرنگی و وان جکوزی 4 نفره با نورپردازی حرفه ای در قسمت پایین و دو اتاق خواب (یکخواب مستر دارای حمام و فرنگی) و روف گاردن در قسمت بالا می باشد، همچنین یک حمام، دو سرویس ایرانی و کلبه مجزا به عنوان اتاق سوم دارای آشپزخانه و سیستم سرمایشی و گرمایشی با طراحی چوبی و نورپردازی در مجاورت استخر در محوطه قرار دارد.
وجود فوتبالدستی و تنیس روی میز در سالن پذیرایی مجهز به سیستم صوتی و نورپردازی و میز و صندلی باغی، آلاچیق، شاه نشین، لوکیشن های عکاسی و باربیکیو‌ در حیاط دلباز و درختکاری شده، فضای مناسبی را برای تفریح‌ و دورهمی میهمانان فراهم آورده است.
اطراف حیاط دلباز اقامتگاه با دیوار محصور است و واحد نگهبانی 24 ساعته در نزدیکی درب ورودی در محوطه و میزبان در طبقه پایین سکونت دارد و به جهت حفظ امنیت بیشتر دروازه ورودی و کوچه مجهز به دوربین مداربسته می باشد.
میهمانان گرامی برای تهیه مایحتاج روزانه، با طی مسافت حدود 500 متری تا 1 کیلومتری به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهند داشت.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4g می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو