نمای ویلا و محوطه

اجاره ویلا تریبلکس در شاندرمن - طالب دره

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا تریبلکس در شاندرمن - طالب دره
این ویلای تریبلکس چهار خوابه که سه خواب آن مستر می باشد با تراس و چشم انداز بی نظیر از کوه های پوشیده از درختان و رودخانه در محیطی امن و آرام در روستای طالب دره از توابع منطقه توریستی شاندرمن واقع شده است که تا شهر ماسال حدود 15 کیلومتر فاصله دارد.
طبقه اول دارای پذیرایی، آشپزخانه، یک اتاق خواب و سرویس بهداشتی ایرانی با فرنگی و حمام و طبقه دوم دارای پذیرایی، آشپزخانه، سه اتاق خواب مستر (حمام با سرویس بهداشتی فرنگی) و طبقه سوم شاه نشین با پنجره های دور تا دور و چشم انداز 180 درجه، مینی آشپزخانه و سرویس بهداشتی فرنگی می باشد.
وجود تراس مجهز به میز و صندلی، فضای مناسبی را برای تفریح‌ و دورهمی میهمانان فراهم آورده است.
اطراف حیاط زیبا و سرسبز (مجهز به دوربین مداربسته) اقامتگاه از یک طرف با فنس و از سمتی که مشرف به مزرعه می باشد فاقد حصار است و میزبان در فاصله حدود 150 متری نزدیک به این ویلا سکونت دارد، گفتنی است تمام 3 طبقه اقامتگاه به صورت دربست در اختیار مهمانان می باشد و به دلیل محصور نبودن محوطه اطراف حیاط، اقامتگاه به صورت نیمه دربست ثبت شده است.
میهمانان گرامی برای تهیه مایحتاج روزانه، با طی مسافت حدود یک کیلومتری به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهند داشت.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای اپراتور ایرانسل در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد و ارائه خدمات برای اپراتور همراه اول امکانپذیر نمی باشد.
200 متر انتهایی مسیر دسترسی به اقامتگاه به صورت خاکی و قابل تردد با انواع خودرو است.
بام سبز ماسال، ییلاقات زیبای اولسبلانگاه و سوچاله با چشم انداز اقیانوس ابر و چشمه های خروشان، ییلاق النزه و غار آیشو تنها بخشی از جاذبه های ماسال و شاندرمن زیبا می باشند.
هر طبقه دارای پله های دسترسی از بیرون و داخل می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو