نمای کلبه

اجاره کلبه چوبی سنگی در ساری - واستان

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه چوبی سنگی در ساری - واستان
این کلبه چوبی و سنگی دو طبقه سه خوابه با معماری خاص و منحصر به فرد و تلار سنتی مجهز به میز و صندلی چوبی و حیاطی دلباز در مجاورت واحد دیگر در محیطی امن و آرام در ابتدای روستای ییلاقی واستان و فاصله حدود 25 کیلومتری شهر ساری واقع شده است.
طراحی این کلبه به صورت دو طبقه است و طبقه پایین دارای نشیمن مجهز به شومینه، آشپزخانه، دو اتاق خواب، حمام مشترک با سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و طبقه بالا دارای یک اتاق خواب و تراس دلباز 20 متری مجهز به میز و صندلی و تراس سرتاسری با چشم انداز زیبا می باشد.
خانه درختی 6 متری در ارتفاع 5 متری از زمین، میز و نیمکت چوبی و باغچه موجود در محوطه فضای دلنشین و متفاوتی را برای دورهمی و شب نشینی میهمانان گرامی فراهم آورده است.
اطراف حیاط کلبه با پرچین چوبی محصور است به گونه ای که از بیرون اشراف دارد و به جهت افزایش امنیت، محوطه و دروازه ورودی مجهز به دوربین مداربسته می باشد، همچنین واحد سرایداری 24 ساعته در همسایگی سکونت دارد.
میهمانان گرامی برای تهیه مایحتاج روزانه، با حدود 5 دقیقه رانندگی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهند داشت.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد و اینترنت وای فای رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
500 متری انتهایی مسیر دسترسی به اقامتگاه شن ریزی و قابل تردد برای انواع خودرو است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو