اجاره ویلا دوبلکس در ماسال - ورمیه

اجاره ویلا دوبلکس در ماسال - ورمیه

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا دوبلکس در ماسال - ورمیه
این ویلا دوبلکس دو خوابه در یک ساختمان سه طبقه با محیطی دنج و آرام در روستای ورمیه و با فاصله حدود 5 کیلومتری از شهر ماسال واقع شده است.
طراحی ویلا به صورت سالن پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس ایرانی و فرنگی با حمام در طبقه اول با دسترسی حدود 12 پله و شاه نشین، آشپزخانه، یک اتاق خواب، سرویس ایرانی و فرنگی با حمام و تراس مهیای استفاده میهمانان گرامی می باشد.
محوطه اطراف حیاط اقامتگاه با فنس محصور شده و به صورت مشترک با میهمانان طبقه همکف قابل استفاده می باشد و برای تامین امنیت بیشتر محوطه اقامتگاه به دوربین مدار بسته مجهز است.
دسترسی به سوپرمارکت و نانوایی جهت تهیه مایحتاج مورد نیاز اقامت با فاصله حدود 6 دقیقه پیاده روی از اقامتگاه در دسترس می باشد، کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت برای ایرانسل به صورت 4G و همراه اول ضعیف می باشد.
ماسال یا بهشت گمشده شهری است در غرب استان گیلان که به دلیل برخورداری از طبیعتی بکر ، ییلاقات زیبا و خوش آب و هوا یکی از شهرهای گردشگر پذیر گیلان به شمار می آید.
فاصل این اقامتگاه تا بام سبز ماسال حدود 5 کیلومتر ، تا ییلاق زیبا اولسبلانگاه حدود 25 کیلومتر ، تا آبشار وزن حدود 30 کیلومتر ، تا غار آویشو حدود 35 کیلومتر و تا منطقه توریستی تاریخی قلعه رودخان نیز حدود 55 کیلومتر می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو