تراس بهار خواب

اجاره خانه روستایی درشفت - سیاهمزگی

درباره اقامتگاه

اجاره خانه روستایی درشفت - سیاهمزگی
این خانه روستایی چهار خوابه با تراس بزرگ، بهار خواب و حیاط زیبا و سرسبز در منطقه ای دنج و آرام در جنگل های هیرکانی روستای توریستی سیاهمزگی و با فاصله حدود 18 کیلومتری از مرکز شهر شفت واقع شده است.
طراحی خانه به صورت آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس ایرانی و فرنگی با حمام در طبقه همکف و با در دسترسی حدود 11 پله در طبقه دوم پذیرایی، تراس، دو اتاق خواب و سرویس فرنگی و همچنین با پیمودن حدود 11 پله بهار خواب و تراس در بالا مهیای استفاده میهمانان گرامی می باشد.
حیاط اقامتگاه با دیوار محصور شده و محوطه و ورودی اقامتگاه جهت تامین امنیت به دوربین مدار بسته مجهز می باشد و سرایدار نیز در همسایگی اقامتگاه سکونت دارد.
در این اقامتگاه سرو غذاهای محلی با هماهنگی از قبل و پرداخت هزینه مجزا امکان پذیر می باشد و برای تهیه مایحتاج دسترسی به سوپر مارکت و نانوایی در فاصله حدود 400 متر از اقامتگاه امکان پذیر است.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای اپراتور همراه اول ضعیف و برای اپراتور ایرانسل در مکالمه خوب و اینترنت نیز به صورت 4g می باشد و اقامتگاه دارای اینترنت وای فای رایگان نیز می باشد.
لازم بذکر است حدود 400 متر انتهایی مسیر به صورت آسفالت و بتن بوده و دارای شیب تند می باشد.
آبشار دودوزن، رودخانه سیاهمزگی، غار لاس پشت، روستای امامزاده ابراهیم، بقعه امامزاده اسحاق، دهکده چوبی شفت تنها بخشی از زیبایی های این منطقه است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو