نورپردازی زیبای کلبه

اجاره کلبه چوبی در تهران - کوهسار

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه چوبی در تهران - کوهسار
این کلبه چوبی دنج در دل باغهای کن با امکانات عالی در طبقه بالای (12 پله دسترسی) یک ساختمان دو طبقه در 3 کیلومتری پارک جنگلی کوهسار در شهر تهران واقع شده است.
این کلبه، خونه آرامش من و مامان جانمه که تصمیم گرفتیم این آرامش و با شما هم به اشتراک بزاریم البته ناگفته نماند این کلبه یک خانه کاملا مجزا و مستقل است.
محوطه اطراف حیاط اقامتگاه با دیوار محصور است و درب ورودی و حیاط با میزبان که در طبقه اول سکونت دارد مشترک استفاده می شود. روف گاردن مجهز به چمن مصنوعی و میز و صندلی به همراه آتشدان، فضای دلنشینی برای شب نشینی و دورهمی میهمانان فراهم آورده است و این کلبه برای عزیزانی که اهل مدیتیشن، مراقبه و یوگا هستن عالیه.
در صورت تمایل خدمات جداگانه در کنار یک شب اقامتتون همچون، صبحانه، نهار، شام (مامان پز همچون ماهی کبابی مخصوص، لوبیا پلو) و آش محلی منطقه کن (دمی بلغور شلک) با سفارش قبلی و پرداخت هزینه جداگانه فراهم می شود، همچنین شما میتوانید کلیه کارهای مربوط به سورپرایز و عکاسی تولد عزیزانتون را به ما بسپارید.
اینجا اطراف اقامتگاهتان کلی جاهای دیدنی هست که باورتون نمی شود در دل تهران هستید، کوچه باغ های کن در فاصله 3 کیلومتری، آبشار سنگان بزرگترین آبشار تهران در فاصله 20 کیلومتری، دریاچه بزرگ چیتگر در فاصله 7 کیلومتری و همچنین رستوران آبی بهترین باغ رستوران غرب تهران نزدیک این خانه قرار دارد. که البته میزبان این خانه لیدر محلی و مسلط به منطقه است با سابقه 15 سال فعالیت در حوزه گردشگری می تواند شما را برای گشت و گذار در محله های مختلف تهران با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه همراهی کند.
این اقامتگاه مجهز به وای فای رایگان می باشد و وضعیت شبکه تلفن همراه برای اپراتور همراه اول در مکالمه خوب و اینترنت 4g است و اپراتور ایرانسل فاقد خدمات مطلوب در مکالمه و پوشش اینترنت می باشد و با 300 متر پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
400 متر مسیر منتهی به اقامتگاه دارای سنگریزه است و میهمانان گرامی می توانند از فضای دنج کوچه برای پارک خودرو استفاده نمایند.
اگر اهل نویسندگی هستید و دنبال یک جای دنج نزدیک تهران می گردید، این خانه حتما انتخاب خوبی برای شماست.
مترو کوهسار در فاصله حدود 250 متری قابل دسترسی است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو