وان جکوزی با ظرفیت پنج نفر روی تراس با چشم انداز فوق العاده

اجاره کلبه چوبی با جکوزی در رمک رامسر - سیاسان

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه چوبی با جکوزی در رمک رامسر - سیاسان
این کلبه چوبی دو خوابه با وان جکوزی، معماری زیبا و تراسی با چشم انداز بی نظیر در روستای سرسبز و خوش آب و هوای سیاسان واقع شده که تا مرکز شهر رامسر حدود 7 کیلومتر فاصله دارد.
این کلبه با طراحی دوبلکس در طبقه پایین به صورت سالن پذیرایی، آشپزخانه، یک اتاق خواب، فوتبال دستی، سرویس بهداشتی ایرانی با فرنگی و حمام و با پیمودن تعداد 9 پله در طبقه بالا دارای یک اتاق خواب و تراس مجهز به وان جکوزی و میز و صندلی می باشد.
محیط اطراف حیاط اقامتگاه از یک طرف با دیوار و از سه طرف دیگر با فنس حصار شده است، همچنین میهمانان گرامی می توانند با طی کردن مسافت حدود 2 کیلومتری به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی داشته و مایحتاج ضروری خود را تهیه نمایند.
کیفیت خطوط شبکه تلفن همراه برای ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت در هر دو اپراتور به صورت 4G می باشد، همچنین اقامتگاه مجهز به اینترنت وای فای است که تا حجم 10 گیگ برای میهمانان به صورت رایگان قابل استفاده است.
ساحل زیبای دریا، قلعه تاریخی مارکوه، آرامگاه حبیب محبیان، منطقه اربه کله، جنگل دالخانی، دریاچه سد مجیران و ... از جاذبه های گردشگری رامسر زیبا است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو