سالن

رزرو هتل آپارتمان در مشهد - بالکن دار

درباره اقامتگاه

رزرو هتل آپارتمان در مشهد - بالکن دار
این واحد مبله یکخوابه در طبقات اول تا پنجم یک ساختمان 6 طبقه آسانسوردار ( 30 واحدی )، در فاصله حدود 3 کیلومتری حرم مطهر در شهر مقدس مشهد واقع شده است.
این واحد دارای سالن پذیرایی با دو تخت تک نفره، آشپزخانه، یک اتاق خواب با یک تخت دو نفره، سرویس بهداشتی ایرانی با حمام و بالکن می باشد.
طبقه منفی یک این هتل آپارتمان به صورت پارکینگ اختصاصی است ولی تنها فضای پارک 10 خودرو را دارد لذا جهت پارک در این محوطه از قبل با میزبان هماهنگی های لازم صورت پذیرد، همچنین محیط خیابان فضای کافی برای پارک خودرو را دارد.
به منظور امنیت بیشتر ساختمان مجهز به دوربین مداربسته مشرف به لابی، راهرو طبقات و محوطه بیرونی هتل آپارتمان می باشد، همچنین واحد پذیرش به صورت 24 ساعته در ساختمان مستقر است.
در این اقامتگاه صبحانه به صورت رایگان سرو می شود و سفارش وعده های نهار و شام با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه ممکن است، ضمنا رستورانی در طبقه همکف به منظور سرو وعده های غذایی قرار دارد که قابل استفاده برای میهمانان می باشد.
با حدود 3 دقیقه پیاده‌روی دسترسی به سوپرمارکت و نانوایی ممکن است و کیفیت خطوط شبکه در ایرانسل و همراه اول برای مکالمه عالی و پوشش اینترنت در هر دو اپراتور به صورت 4g می باشد، به علاوه اقامتگاه مجهز به اینترنت وای فای است که به صورت رایگان قابل استفاده برای میهمانان است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو