اجاره ویلا تراس دار در رامسر - وانکوه

اجاره ویلا تراس دار در رامسر - وانکوه

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا تراس دار در رامسر - وانکوه
این ویلا دو خوابه با تراس دلباز مجهز به میز و صندلی و جکوزی و چشم انداز بینظیر با حیاطی سرسبز و زیبا در محیطی دنج در مسیر زیبای اربکله در روستای وانکوه و فاصله حدود 20 کیلومتری از شهر رامسر واقع شده است.
طراحی ویلا به صورت نیم پیلوت می باشد و پذیرایی، آشپزخانه، یک اتاق خواب، حمام با سرویس ایرانی و فرنگی، تراس مجهز به میز و صندلی در قسمت پایین و یک اتاق خواب چوبی با چشم انداز بینظیر در قسمت بالا (18 پله دسترسی) قرار دارد.
وجود سالن پذیرایی مجهز به سیستم صوتی و میز و صندلی در تراس دلباز و باربیکیو در حیاط، فضای مناسبی را برای دورهمی و شب نشینی میهمانان فراهم آورده است.
محوطه اطراف این اقامتگاه با دیواری که از بیرون مشرف نیست محصور شده است و میهمانان می توانند با حدود 10 دقیقه رانندگی به نانوایی و سوپرمارکت دسترسی داشته و مایحتاج ضروری خود را تهیه کنند.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای اپراتور های همراه اول و ایرانسل برای مکالمه خوب و اینترنت نیز برای اپراتور ایرانسل به صورت 4g است.
300 متر انتهایی مسیر دسترسی به واحد با شیب ملایم و دارای آسفالت ناهموار و قابل تردد با انواع خودرو می باشد.
ساحل زیبای دریا، دریاچه سد مجیران، تله کابین رامسر، ییلاق زیبای جواهرده، منطقه اربه کله و جنگل دالخانی از جاذبه های طبیعی و گردشگری رامسر زیبا می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو