اتاق چهار تخته خاتون با ظرفیت کف خواب ۳ نفر

رزرو هتل سنتی در یزد - اتاق خاتون

درباره اقامتگاه

رزرو هتل سنتی در یزد - اتاق خاتون
این اتاق 33 متری سنتی با ظرفیت حداقل 4 نفر و حداکثر 7 نفر در طبقه اول (3 پله دسترسی) یک هتل سنتی (5 واحدی) در محیطی امن و آرام در بافت تاریخی شهر یزد در محله داروالشفا و مجاورت مسجد جامع و بازار چهار سوق واقع شده است.
این اتاق دارای دو تخت دو نفره، سه سرویس کف خواب، اسپیلت، بخاری گازی و جالباسی می باشد.
مشاعات این مجموعه سنتی شامل آشپزخانه (یخچال و عدم امکان طبخ غذا)، حیاط مجهز به تخت سنتی، تالار سنتی مجهز به میز و صندلی برای سرو غذا و صبحانه، دو سرویس ایرانی و حمام می باشد که با دیگر میهمانان به صورت مشترک استفاده می شود.
اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی می باشد و امکان پارک خودرو در مقابل درب فراهم می باشد، همچنین پارکینگ عمومی در مجاورت واحد قرار دارد.
اطراف حیاط دلنشین و زیبای اقامتگاه با دیوار محصور است و میزبان در مجموعه مستقر می باشد و به جهت حفظ امنیت بیشتر محوطه، دروازه ورودی و کوچه (جای پارک خودرو) مجهز به دوربین مداربسته است.
در این اقامتگاه صبحانه به صورت رایگان سرو می شود و سرو نهار و شام محلی همچون قیمه یزدی، شولی و آش چغندر با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی قبلی با میزبان امکانپذیر می باشد.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با کمتر از 10 متر پیاده روی امکانپذیر خواهد بود.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
یزد با برخورداری از قدمتی دیرینه و مثال زدنی در تاریخ و معماری اصیل ایرانی و با وجود قنات، خانه های تاریخی، بادگیر، کوچه های باریک با بافت قدیمی و کاهگلی و ... یکی از جذاب ترین مقصدهای توریستی و گردشگری ایران به شمار می رود.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو