اتاق بادگیر

رزرو هتل سنتی در یزد - بادگیر

درباره اقامتگاه

رزرو هتل سنتی در یزد - بادگیر
این اتاق 40 متری با ظرفیت حداکثر 4 نفر و پیمودن تعداد 2 پله، در مجاروت 15 اتاق دیگر در یک هتل سنتی در محیطی دنج با سه حیاط دلباز در بافت تاریخی شهر یزد واقع شده است.
این اتاق مستر مزین به درب اوروسی دست ساز دارای یک تخت دبل، یخچال، رادیاتور، اسپلیت، مبلمان راحتی تک نفره، میز دو نفره و سرویس بهداشتی فرنگی با حمام می باشد.
از مشاعات این مجموعه سنتی می توان به آشپزخانه مرکزی با امکان پخت و پز توسط میهمانان، حیاط و پشت بام با فضای نشیمن، کافی شاپ، سالن صبحانه خوری، محوطه پارکینگ و سرویس بهداشتی ایرانی می باشد که با سایر میهمانان به صورت مشترک استفاده می شود.
در این مجموعه اقامتی یک حمام سنتی وجود دارد که استفاده از آن با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه ممکن است.
فضایی در محیط بیرونی مجموعه در جهت پارک خودرو در نظر گرفته شده که هر اتاق بتواند یک خودرو در این محوطه پارک نماید.
واحد پذیرش و نگهبانی به صورت 24 ساعته در مجموعه مستقر می باشند و به جهت حفظ امنیت بیشتر محوطه حیاط و پارکینگ مجهز به دوربین مداربسته است.
در این اقامتگاه صبحانه به صورت رایگان سرو می شود و به منظور تهیه مایحتاج روزانه، نانوایی و سوپرمارکت در فاصله حدود 30 متری قابل دسترس است.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت در همراه اول 4G و در ایرانسل به صورت 3G می باشد.
یزد با برخورداری از قدمتی دیرینه و مثال زدنی در تاریخ و معماری اصیل ایرانی و با وجود قنات، خانه های تاریخی، بادگیر، کوچه های باریک با بافت قدیمی و کاهگلی و ... یکی از جذاب ترین مقصدهای توریستی و گردشگری ایران به شمار می رود.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو