نمای ویلا

اجاره کلبه جنگلی در ماسال - کیشه خانی

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه جنگلی در ماسال - کیشه خانی
این کلبه جنگلی یکخوابه با حیاط بزرگ و سرسبز و چشم انداز زیبا از طبیعت در دل جنگل در روستا کیشه خانی واقع شده است که تا شهر ماسال حدود 7 کیلومتر فاصله دارد.
طراحی کلبه به صورت دوبلکس است و طبقه پایین دارای پذیرایی، آشپزخانه و طبقه بالا با پله های مارپیچ دارای یک اتاق خواب بدون درب چوبی، تراس دلباز و حمام با فرنگی می باشد و سرویس ایرانی در محوطه قرار دارد.
محوطه اقامتگاه از سه طرف با فنس و از یک طرف با پرچین محصور شده است و میزبان در همسایگی سکونت دارد و دربی بین واحد میهمان و میزبان قرار دارد.
وجود میز و صندلی باغی در تراس دلباز و باربیکیو‌، آتشدان و تاب در حیاط زیبا و سرسبز، فضای مناسبی را برای تفریح‌ و دورهمی میهمانان فراهم آورده است.
در این کلبه سرو غذاهای محلی مانند: میرزا قاسمی، باقالی خورشت، ترشی تره، ماهی و ... با هماهنگی و پرداخت هزینه مجزا امکان پذیر است.
میهمانان گرامی برای تهیه مایحتاج ضروری در فاصله حدود 300 متری به سوپرمارکت و حدود 700 متری به نانوایی دسترسی خواهند داشت.
پوشش تلفن همراه برای هر دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و اینترنت ایرانسل به صورت 4g می باشد.
بام سبز ماسال، ییلاق زیبا اولسبلانگاه، آبشار وزن و غار آویشو تنها بخشی از جاذبه های قابل دسترسی از این اقامتگاه می باشد.
در اطراف حیاط زیبا و سرسبز مرغ، خروس، گاو و گوسفند نگهداری می شود و میهمانان گرامی می توانند از محصولات محلی و غذای محلی بهره ببرند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو