استخر سرپوشیده

اجاره ویلا استخردار در رامسر - کتالم - لب ساحل

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا استخردار در رامسر - کتالم - لب ساحل
این ویلای دو طبقه پنج خوابه با استخر سرپوشیده آبگرم و حیاطی دلباز در نزدیکی ساحل زیبای دریا در منطقه خوش آب و هوای میانهاله از توابع کتالم واقع شده و تا شهر رامسر حدود 10 کیلومتر فاصله دارد.
اقامتگاه در نزدیکی ساحل زیبای دریا قرار دارد به گونه ای که با حدود 50 متر پیاده روی خود را در ساحلی بکر خواهید دید.
طراحی اقامتگاه به صورت دو طبقه می باشد و طبقه پایین دارای پذیرایی، آشپزخانه، دو اتاق خواب، سرویس ایرانی و حمام با سرویس فرنگی و طبقه بالا دارای پذیرایی، آشپزخانه، سه اتاق خواب، سرویس ایرانی و حمام با فرنگی و تراس دنج می باشد.
وجود میز و صندلی باغی در تراس و آلاچیق مجهز به میز و صندلی در حیاط دلباز، فضای مناسبی را برای تفریح‌ و دورهمی میهمانان فراهم آورده است.
اطراف حیاط دلباز اقامتگاه (مجهز به دوربین مداربسته) با دیوار محصور است و میهمانان گرامی برای تهیه مایحتاج روزانه، با حدود 2 دقیقه رانندگی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهند داشت.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت برای ایرانسل به صورت 4g و برای همراه اول ضعیف می باشد.
100 متر انتهایی مسیر دسترسی به اقامتگاه خاکی و قابل تردد برای انواع خودرو است.
تله کابین و شهربازی رامسر، ساحل زیبای دریا، منطقه اربه کله، قلعه مارکوه، جنگل دالخانی و ییلاق زیبای جواهرده بخشی از جاذبه های طبیعی و گردشگری رامسر زیبا می باشد که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می کند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو