نمای ویلا

اجاره ویلا دوبلکس در ماسال - گنذر

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا دوبلکس در ماسال - گنذر
این ویلا دوبلکس یکخوابه با حیاطی دنج و چشم انداز زیبا در روستای خوش آب و هوای گنذر و با فاصله حدود 9 کیلومتری از شهر توریستی ماسال واقع شده است.
طراحی ویلا به صورت سالن پذیرایی، آشپزخانه، سرویس ایرانی با فرنگی، حمام در طبقه پایین و با دسترسی حدود 12 پله یک اتاق خواب و تراس در طبقه بالا مهیای استفاده میهمانان گرامی می باشد.
محیط اطراف حیاط اقامتگاه با دیوار محصور شده و با میزبان و میهمانان 3 واحد دیگر به صورت مشترک قابل استفاده می باشد و همچنین ورودی محوطه به دوربین مداربسته مجهز بوده و نگهبان 24 ساعته در محوطه اقامتگاه مستقر است.
در این اقامتگاه سرو غذاهای محلی با هماهنگی از قبل و پرداخت هزینه مجزا امکان پذی ر می باشد و میهمانان گرامی جهت تهیه مایحتاج مورد نیاز اقامت با طی مسافت حدود 100متری از اقامتگاه به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهند داشت.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای اپراتور همراه اول در مکالمه خوب و اینترنت نیز به صورت 4g می باشد و کیفیت پوشش شبکه برای اپراتور ایرانسل ضعیف می باشد.
بام سبز ماسال، ییلاقات زیبای اولسبلانگاه و سوچاله با چشم انداز اقیانوس ابر و چشمه های خروشان تنها بخشی از جاذبه های دیدنی ماسال زیبا است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو