منظره

خانه با بالکن رو به اقیانوس ابر فیلبند - ط پایین

درباره اقامتگاه

اجاره خانه با بالکن رو به اقیانوس ابر در فیلبند - ط پایین
این منزل یکخوابه با بالکن رو به اقیانوس ابر در پایین ترین طبقه یک ساختمان چهار طبقه چهار واحدی، در شیب جاده روستای ییلاقی فیلبند با فاصله حدود 50 کیلومتری از مرکز شهر آمل واقع شده است.
خانه با پیمودن حدود 10 پله به سمت پایین در دسترس است و فاقد پارکینگ می باشد اما محیط اطراف آن فضای کافی برای پارک خودرو را دارد.
سوخت این خانه روستایی از طریق گاز کپسولی و آب آن از چشمه تأمین میشود.
اگر قصد سفر به فیلبند را دارید این نکته را فراموش نکنید که مسیر این روستای ییلاقی به صورت خاکی می باشد و نیازمند کمی مهارت در رانندگی است، همچنین تردد در این مسیر در روزهای بارانی نیز کمی سخت تر خواهد بود، ضمنا 100 متر انتهایی مسیر خانه دارای شیب ملایم به سمت پایین می باشد.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه مطلوب و دسترسی به اینترنت از سطح ضعیفی برخوردار است.
منظره عبور دریایی از ابرها و چشم انداز رویایی از روستا و تماشای طلوع و غروب بی نظیر خورشید تنها بخشی از دیدنی این منطقه منحصر به فرد می باشد.
سکونت در اقامتگاه هایی که در فاصله چشمگیر از بافت شهری واقع شده اند یا در مناطق جنگلی ، ییلاقی و یا کوهستانی قرار دارند ممکن است با محدودیت هایی برای شما همراه باشد ، لطفا قبل از رزرو این موارد را در نظر داشته باشید.
دلیل زیاد بودن تعداد میهمانان در منطقه فیلبند ضعیف بودن برق منطقه امکان قطعی برق وجود دارد و لوله کشی آب اقامتگاه نیز از طریق پمپ آب تامین می شود، به همین جهت در بعضی از فصول سال منطقه با کمبود آب مواجه می شود و میهمانان گرامی می بایست در مصرف آب صرفه جویی کنید

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو