اتاق سه تخته (دو تخت و یک‌کاناپه تخت خواب شو)

هتل سنتی در تهران - راه آهن - ۳ تخته ۲۰متری- ط بالا

درباره اقامتگاه

هتل سنتی در تهران - راه آهن - 3 تخته 20متری- ط بالا
این اتاق مستر با ظرفیت حداکثر 4 نفر و پیمودن تعداد 10 پله، در طبقه بالای یک ساختمان دو طبقه در یک مجموعه اقامتی 27 واحدی با حیاطی دنج و دلباز و دسترسی آسان به مراکز رفاهی در منطقه 16 شهرداری و نزدیک به میدان راه آهن تهران واقع شده است.
این اتاق 20 متری دارای دو تخت تک نفره، یک عدد کاناپه تخت خواب شو تک نفره، یخچال، تلویزیون، شوفاژ مرکزی، اسپلیت و سرویس بهداشتی فرنگی با حمام می باشد.
اتاق فاقد آشپزخانه است و از مشاعات این مجموعه می توان به چای خانه، نماز خانه، فضای نشیمن حیاط و سرویس بهداشتی عمومی اشاره کرد.
در این اقامتگاه صبحانه شامل نان، چایی، به همراه یکی از موارد مثل عدسی، تخم مرغ آب پز، املت یا صبحانه سرد شامل پنیر، کره، مربا یا عسل به صورت رایگان در اختیار مهمانان می باشد.
محیط اطراف حیاط اقامتگاه با دیوار حصار شده و به منظور امنیت بیشتر مجموعه مجهز به دوربین مداربسته می باشد، همچنین واحد پذیرش به صورت 24 ساعته در اقامتگاه مستقر است.
این مجموعه اقامتی فاقد پارکینگ اختصاصی است ولی کوچه فضا جهت پارک خودرو را دارد، البته در مواقع شلوغی باید از نزدیک ترین پارکینگ عمومی جهت پارک خودرو استفاده نمائید.
با حدود 5 دقیقه پیاده روی دسترسی به سوپرمارکت و نانوایی ممکن است، به علاوه می توانید با حدود 3 دقیقه پیاده روی به مترو، بی آرتی و ایستگاه راه آهن دسترسی داشته باشید.
کیفیت خطوط شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و پوشش اینترنت 4G است، ضمنا اقامتگاه مجهز به اینترنت وای فای است که به صورت رایگان قابل استفاده است.
از پذیرش خانواده های دارای بیش از دو کودک معذوریم.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو