جکوزی

اجاره باغ ویلا با جکوزی در فشم - باغ گل

درباره اقامتگاه

اجاره باغ ویلا با جکوزی در فشم - باغ گل
این ویلا یکخوابه با جکوزی و طراحی داخلی چوبی در طبقه زیر همکف (5 پله دسترسی) یک ساختمان یک طبقه (دو واحدی) با باغی دلباز و درختکاری شده و چشم انداز زیبا بین اوشان و آهار در روستای ییلاقی باغ گل واقع شده است که تا فشم حدود 5 کیلومتر و تا مرکز شهر تهران حدود 40 کیلومتر فاصله دارد.
طراحی اقامتگاه به صورتی است که پذیرایی، آشپزخانه، جکوزی، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی در قسمت بالا و یک اتاق خواب با حدود 10 پله دسترسی در پایین قرار دارد.
اطراف باغ با دیوار و نرده فلزی محصور است و طبقه بالا در اختیار سرایدار می باشد به گونه ای که دروازه ورودی و حیاط به صورت مشترک مورد استفاده قرار می گیرد.
وجود فوتبالدستی در پذیرایی مجهز به سیستم صوتی و آبنما، میز و صندلی سنگی و باربیکیو در حیاط، فضای مناسبی را برای تفریح، دورهمی و شب نشینی میهمانان فراهم آورده است.
میهمانان گرامی توجه فرمائید این منطقه فاقد نانوایی و سوپرمارکت می باشد و بهتر است نان و اقلام مصرفی خود را از اوشان تهیه فرمائید و به همراه داشته باشید.
پوشش تلفن همراه برای اپراتور ایرانسل در مکالمه عالی و اینترنت به صورت 4G است و ارائه این خدمات برای اپراتور همراه اول با مشکل روبرو است، همچنین اینترنت وای فای رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو