چشم انداز بالکن

اجاره خانه ویلایی در ماسال - وردم

درباره اقامتگاه

اجاره خانه ویلایی در ماسال - وردم
این خانه ویلایی دو خوابه با ایوان دنج و حیاطی سرسبز و دلباز در روستای خوش آب و هوا وردم و در جوار شالیزارهای سرسبز و معطر برنج واقع شده است که تا ماسال حدود 6 کیلومتر فاصله دارد.
طراحی اقامتگاه به گونه ای است که با طی 3 پله به سمت بالا ایوان، پذیرایی و آشپزخانه قرار دارد و با طی 5 پله به سمت پایین حمام با سرویس ایرانی و توالت فرنگی واقع شده است، همچنین دسترسی به اتاق خواب ها با طی 5 پله به سمت بالا از پذیرایی امکان پذیر است.
اطراف محوطه اقامتگاه با فنس محصور شده و میزبان در همسایگی سکونت دارد که ورودی آن مجزا است و فقط بخشی از محوطه مشترک است که در زمان حضور مهمان، میزبان وارد محوطه نمی شود.
مهمانان گرامی می توانند برای تهیه مایحتاج روزانه خود از نانوایی در فاصله حدود 50 متری و سوپرمارکت در فاصله حدود 700 متری اقامتگاه استفاده نمایند.
آنتن دهی تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت برای اپراتور ایرانسل به صورت 4G ولی همراه اول 3G می باشد.
لازم به ذکر است حدود 50 متر مسیر منتهی به اقامتگاه به صورت جاده خاکی است.
ماسال، شاندرمن و روستاهای اطراف آن بواسطه قرارگیری میان کوه های برافراشته و جنگل های انبوه دارای آب و هوای بی نظیر با تابستان های خنک و زمستان های برفی می باشند. آبشار وزن ، غارآویشو ، ییلاق اولسبلانگاه ، آبشار ویسادار ، ساحل دریای رضوانشهر، آکواریوم و منطقه آزاد انزلی ، فومن ، ماسوله ، قلعه رودخان تنها بخشی از جاذبه های دیدنی قابل دسترسی از این اقامتگاه می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو