بالکن

اجاره خانه بالکن دار در فیلبند - ط بالا

درباره اقامتگاه

اجاره خانه بالکن دار در فیلبند - ط بالا
این خانه مبله یکخوابه بالکن دار با حیاط در طبقه بالا یک ساختمان دو طبقه دو واحدی و در زمین شیبدار روستای ییلاقی فیلبند با فاصله حدود 50 کیلومتری از آمل واقع شده است.
خانه با پیمودن حدود 5 پله قابل دسترسی می باشد و بالکن مبله آن مهیای استفاده میهمانان است.
حیاط اقامتگاه به صورت پلکانی می باشد و دارای 10 پله تا رسیدن به خانه است، همچنین با دیوار محصور و به صورت مشترک با میزبان در اختیار میهمانان می باشد، ضمنا استفاده معمول از میوه درختان آن مجاز است.
خانه پارکینگ ندارد اما محیط اطراف ساختمان فضای کافی برای پارک خودرو را دارد، همچنین سوخت اقامتگاه از طریق گاز کپسولی تأمین می شود.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 200 متر فاصله از اقامتگاه میسر می باشد.
پیاده روی و گشت گذار در میان دشت و دامنه کوهها و تماشای طلوع و غروب خورشید، مناظر دیدنی این روستا و جنگل های چلاو بخشی از جاذبه ها و مناطق گردشگری فیلبند و اطراف آن است.
میهمانان گرامی توجه کنید مسیر اقامتگاه هایی که در فاصله چشمگیر از بافت شهری واقع شده اند یا در مناطق جنگلی ، ییلاقی و یا کوهستانی واقع شده اند ممکن است دارای شیب به سمت بالا یا آسفالت با کیفیت پایین باشد، بنابراین نیازمند مهارت حداقلی در رانندگی می باشد، همچنین پوشش شبکه تلفن همراه در این مناطق نیز ممکن است با اختلال همراه باشد، ضمنا سکونت در این مناطق ممکن است با محدودیت هایی برای شما همراه باشد ، لطفا قبل از رزرو این موارد را در نظر داشته باشید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو