تراس

اجاره خانه روستایی در گیسوم - سرخدار

درباره اقامتگاه

اجاره خانه روستایی در لتیین گیسوم - سرخدار
این خانه روستایی سه خوابه با طراحی دو طبقه و چشم انداز زیبا از شالیزار در محوطه ای دلباز در روستای خوش آب و هوای لتیین از توابع منطقه گردشگری گیسوم واقع شده که تا اسالم حدود 20 کیلومتر و تا شهر هشتپر حدود 25 کیلومتر فاصله دارد.
طراحی خانه به صورتی است که در طبقه همکف دارای دو اتاق می باشد و امکانات آشپزخانه به همراه سرویس بهداشتی ایرانی با حمام در قسمت تراس قرار دارد، همچنین با پیمودن حدود 12 پله در طبقه بالا، اتاق سوم و تراس دلباز قابل دسترس می باشد.
شایان ذکر است در ورودی یکی از اتاق های موجود در طبقه پایین در قسمت پشتی ساختمان قرار دارد.
محیط اطراف حیاط دلنشین این اقامتگاه بوم گردی مطابق بافت روستایی با فنس محصور شده و میزبان نیز در محوطه سکونت دارد.
به منظور امنیت بیشتر محوطه اقامتگاه مجهز به دوربین مداربسته می باشد.
قابل ذکر است در این مجموعه بوم گردی امکان سفارش صبحانه، نهار و شام محلی با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه میسر است.
گفتنی است آب مصرفی خانه از طریق چاه تامین می شود لذا نیاز است برای آشامیدن با خود آب معدنی همراه داشته باشید.
مهمانان گرامی می توانند با طی مسافت حدود 5 کیلومتری به نانوایی و سوپرمارکت دسترسی داشته و مایحتاج روزانه خود را تامین نمایند.
کیفیت خطوط شبکه تلفن همراه برای همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت به صورت 4g است ولی ایرانسل فاقد آنتن دهی می باشد.
جنگل و ساحل گیسوم یکی از جاذبه‌ های گردشگری استان گیلان است که در شهر تالش قرار دارد و در فصل بهار و پاییز می‌ توانید در هوای پاک و بسیار خوب این منطقه استراحت کرده و از طبیعت زیبای آن لذت ببرید و خاطرات خوبی را ثبت کنید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو