اتاق مطبخ

اجاره هتل سنتی در کرمان - اتاق مطبخ

درباره اقامتگاه

اجاره هتل سنتی در کرمان - اتاق مطبخ
این اتاق مستر با ظرفیت حداکثر 7 نفر یکی از 11 اتاق موجود در یک هتل سنتی زیبا و دلنشین با قدمت حدود 100 سال می باشد که در نزدیکی مقبره مشتاقیه در بافت قدیم شهر کرمان واقع شده است.
طراحی این اتاق 30 متری به صورتی است که نشیمن (دارای 2 تخت یکنفره و 5 سرویس کفخواب)، آشپزخانه(دارای یخچال، گاز و لوازم آشپزی به تعداد 2 نفر) در همکف و حمام با سرویس فرنگی با 4 پله دسترسی در پایین قرار دارد.
مشاعات مجموعه شامل سرویس ایرانی، حیاط با صفا با حوض آب و میز و صندلی جهت شب نشینی و دورهمی می باشد.
محوطه اطراف حیاط سنتی با دیوار محصور و واحد نگهبانی 24 ساعته در مجموعه مستقر می باشد و به جهت حفظ امنیت بیشتر، ورودی و حیاط مجهز به دوربین مداربسته است.
اقامتگاه دارای صبحانه رایگان است و امکان سفارش انواع غذای خانگی برای وعده ناهار و شام با پرداخت هزینه جداگانه توسط میزبان نیز وجود دارد.
دسترسی به سوپرمارکت و نانوایی نیز با 100 الی 200 متر پیاده روی امکان پذیر است و پوشش دهی شبکه تلفن همراه برای هر دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و اینترنت 3g می باشد و اینترنت وای فای رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
مجموعه تاریخی مشتاقیه، مسجد قدیمی جامع، بازار سنتی در چند قدمی اقامتگاه قرار دارند و همچنین باغ شاهزاده ماهان، ارگ بم، روستای صخره ای میمند، کلوت شهداد بخش دیگری از جاذبه های دیدنی کرمان می باشد.
این اتاق در زمان های قدیم آشپزخانه به همراه سرداب بوده که در حال حاضر به اتاق و سرداب به حمام و سرویس تبدیل شده است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو