رزرو اتاق در خرم آباد - قعله خانجان

رزرو اتاق در خرم آباد - قعله خانجان

درباره اقامتگاه

رزرو اتاق در خرم آباد - قعله خانجان
این اتاق با ظرفیت 6 نفر در یک مهمان پذیر 4 اتاقه در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه در روستای قعله خانجان و با فاصله حدود 55 کیلومتری از شهر خرم آباد واقع شده است.
اتاق دارای سرویس بهداشتی ایرانی با حمام به صورت اختصاصی می باشد و یخچال و تلویزیون در سالن نشیمن به صورت مشترک در اختیار میهمانان قرار دارد و اقامتگاه دارای امکانات پخت پز است، همچنین میزبان در همسایگی اقامتگاه سکونت دارد.
در این اقامتگاه سرو غذاهای محلی با هماهنگی از قبل و پرداخت هزینه مجزا امکان پذیر است.
لازم به ذکر است روستا فاقد نانوایی می باشد و میهمانان گرامی باید نان مصرفی خود را از شهر تهیه کنند و می توانند به سوپرمارکت در طبقه همکف اقامتگاه دسترسی داشته باشند
کیفیت پوشش شبکه برای تلفن همراه در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت در ایرانسل 4G و در همراه اول 3G می باشد.
لیدر محلی برای بازدید از آبشار گریت بیشه خط راه آهن آبشار ناینگیز آبشار چکان و نوژیان با هماهنگی و پرداخت هزینه مجزا امکان پذیر است.
لرستان با بهره مندی از طبیعتی زیبا و کوهستانی، مردمانی خونگرم و میهمان نواز، آب و هوای مطبوع مقصدی ایده آل برای گردشگران می باشد.
اقامتگاه تا آبشار گریت 2 کیلومتر، آبشار بیشه 25 کیلومتر، آبشار چکان 90 کیلومتر، آبشار نوژیان 80 کیلومتر، آبشار وارک 85 کیلومتر، آبشار ناینگیز 15 کیلومتر، پیر آبرود 20 کیلومتر، دره ناران 15 کیلومتر، خط راه آهن 30 کیلومتر فاصله دارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو