نمای ویلا

خانه ویلایی در شالما ماسال - لب رودخانه

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا در شالما ماسال - لب رودخانه
این ویلا دو طبقه چهار خوابه با حیاطی دلباز مجهز به آلاچیق چوبی و درختی و ایوان دنج با چشم انداز زیبای رودخانه و جنگل در روستای سرسبز شالما واقع شده که تا شهر ماسال حدود 12 کیلومتر فاصله دارد.
طراحی اقامتگاه به گونه ایست که دو اتاق خواب ( یک مستر) پذیرایی، آشپزخانه، تراس و سرویس ایرانی در طبقه پایین و دو اتاق خواب، آشپزخانه، پذیرایی، تراس و حمام با سرویس فرنگی و سرویس ایرانی در طبقه دوم با دسترسی حدود 24 پله تعبیه شده است.
وجود یک کلبه چوبی با حدود 5 پله و یک کلبه درختی با حدود 10 پله دسترسی و باربیکیو در حیاط دلباز با صدای دلنشین رودخانه، فضای مناسبی را برای تفریح‌ و دورهمی میهمانان فراهم آورده است.
محیط اطراف حیاط از دو طرف با دیوار و از دو طرف که مشرف به رودخانه می باشد با فنس محصور شده، همچنین میزبان نیز در همسایگی سکونت دارد.
میهمانان گرامی می توانند با طی کردن مسافت حدود 50 متری به نانوایی و سوپرمارکت دسترسی داشته و مایحتاج روزانه خود را تهیه نمایند.
کیفیت خطوط شبکه برای تلفن همراه در مکالمه خوب و پوشش اینترنت برای همراه اول به صورت 4g و در ایرانسل ضعیف می باشد.
ماسال با جاذبه های طبیعی متنوع و دیدنی نظیر آبشار رامینه، غار آویشو، ییلاق اولسبلانگاه، سوئه چاله و . . . یکی از مهمترین مقاصد گردشگری گیلان زیبا به شمار می رود.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو

با امکان چت آنلاین با میزبان