نمای اقامتگاه و حیاط

رزرو اقامتگاه بوم گری در شیراز - ط همکف

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گری در شیراز - ط همکف
این اتاق مستر با ظرفیت حداکثر 3 نفر در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه در یک مجموعه بوم گردی 5 واحدی با دسترسی آسان به مراکز رفاهی در شهر زیبای شیراز واقع شده است.
این اتاق 10 متری دارای یک عدد مبلمان تخت خواب شو و نفره، یک عدد سرویس رخت خواب سنتی، یخچال، اسپلیت دو منظوره و سرویس بهداشتی فرنگی با حمام است.
قابل ذکر است که اتاق فاقد اجاق گاز است اما در فضای حیاط آشپزخانه ای مرکزی با امکان پخت و پز مهیای استفاده میهمانان می باشد، همچنین یک سرویس بهداشتی عمومی ایرانی با سرویس فرنگی و حمام نیز در محوطه قرار دارد و با سایر میهمانان به صورت مشترک استفاده می شود.
مجموعه پارکینگ اختصاصی ندارد و میهمانان باید وسیله نقلیه خود را در فضای بیرونی اقامتگاه پارک نمایند.
اقامتگاه مجهز به لاندری است و استفاده از آن نیاز به هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه دارد.
این مجموعه بوم گردی مجهز به دوربین مداربسته مشرف به قسمت ورودی و حیاط است و نگهبان به صورت 24 ساعته در محوطه اقامتگاه مستقر می باشد.
میهمانان این مجموعه می توانند با حدود 2 الی 5 دقیقه پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی داشته و مایحتاج ضروری خود را تامین نمایند.
کیفیت خطوط شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و پوشش اینترنت در هر دو اپراتور به صورت 4G می باشد.
البته مجموعه مجهز به اینترنت وای فای است که به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار داده می شود.
حافظیه، سعیدیه، باغ ارم، ارگ کریم خان، تخت جمشید، بازار وکیل، باغ دلگشا و باغ پرندگان از جمله جاذبه های گردشگری شهر شیراز است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو

با امکان چت آنلاین با میزبان