اتاق شماره ۳

رزرو اتاق در جلفا - اتاق ۳ - پنج تخته

درباره اقامتگاه

رزرو اتاق در جلفا - 3
این اتاق 35 متری با ظرفیت حداکثر 7 نفر در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه در یک مجموعه اقامتی 5 اتاقه با دسترسی آسان به مراکز رفاهی در شهر جلفا واقع شده است.
این اتاق دارای 5 عدد تخت خواب تک نفره، دو عدد سرویس رخت خواب سنتی، یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام است.
قابل ذکر است که این اتاق فاقد امکانات آشپزخانه می باشد ولی در طبقه همکف آشپزخانه ای مرکزی با امکانات کامل برای استفاده میهمانان قرار دارد که به صورت مشترک استفاده می شود.
قابل ذکر است اقامتگاه پارکینگ اختصاصی ندارد و میهمانان باید وسیله نقلیه خود را در محیط خیابان پارک نمایند.
ساختمان مجهز به دوربین مداربسته مشرف به قسمت ورودی و راهرو طبقات است ولی در حال حاضر تمامی دوربینها غیرفعال می باشند، همچنین میزبان در فاصله حدود 100 متری نسبت به این اقامتگاه سکونت دارد.
به منظور تهیه مایحتاج روزانه به راحتی و با طی کردن مسافت حدود 10 الی 20 متری می توانید به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی داشته باشید.
کیفیت خطوط شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و پوشش اینترنت در هر دو اپراتور به صورت 4G می باشد.
شهر جلفا دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی متنوعی نظیر آرامگاه سید ابوالقاسم نباتی، برج دوزال، حمام کردشت، قلعه باستانی مردشت، کلیسای سنت استپانوس، کاروانسرای خواجه نظر، پل ضیاء الملک، کلیسای ننه مریم، آبشار آسیاب خرابه و منطقه زیبای دیزمار است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو

با امکان چت آنلاین با میزبان