ایوان رو به کوهستان

کلبه سنتی با ویو دلنشین در کنار چشمه - آلاشت

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه سنتی با ویو دلنشین در کنار چشمه - آلاشت
این کلبه سنتی ایوان دار رو به منظره ای زیبا و دلنشین با حوضچه آبسرد و چشمه موجود در حیاط دلباز آن در منطقه ای روستایی ییلاقی و جنگلی آلاشت و با فاصله حدود 60 کیلومتر از مرکز شهر شیرگاه واقع شده است.
کلبه در شیب زمین بنا شده است که پذیرایی و آشپزخانه در قسمت بالا طراحی شده و اتاق پایین که ورودی آن در خارج خانه می باشد در کنار حمام و سرویس بهداشتی و در زیر ساختمان قرار دارد.
حیاط اقامتگاه به سبک خانه های روستایی با پرچین و سنگچین محصور شده و لازم به ذکر است کلبه ای در حیاط اقامتگاه نیز وجود دارد که شخصی در آن حضور ندارد.
مهمانان گرامی می توانند برای تهیه مایحتاج روزانه خود از سوپرمارکت و نانوایی در فاصله حدود یک کیلومتری اقامتگاه استفاده نمایند.
پوشش شبکه تلفن در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت همراه برای همراه اول و ایرانسل به صورت H می باشد.
با توجه به مکان جغرافیایی خاص و بکر منطقه، اقامتگاه فاقد لوله کشی گاز شهری است و سوخت آن از طریق کپسول گاز مایع مهیا می شود، همچنین برق آن از موتور برق تامین شده که از ساعت 5 ظهر تا 3 صبح در دسترس مهمانان است و آب آن از چشمه و به همراه منبع ذخیره قابل استفاده مهمانان عزیز است.
آلاشت شهری زیبا و دیدنی است که در فاصله چهار ساعته از تهران قرار گرفته، یکی از خوش آب و هواترین مناطقی است که می توانیم به شما در نزدیکی تهران معرفی کنیم. تماشای مه عصرگاهی و دریای ابر در اکثر روزها امکان‌پذیر است. از جاذبه های دیگر این منطقه می توان به موزه مردم شناسی استان، رصد خانه و مسجد تاریخی آلاشت اشاره کرد.
لازم به ذکر است حمام با سرویس ایرانی در خارج از واحد اما در کنار در ورودی اتاق قرار دارد، همچنین اقامتگاه فاقد یخچال است ولی دارای کلد باکس به همراه یخ خشک و قالبهای یخ نیز می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو

با امکان چت آنلاین با میزبان