رزرو بوم گردی در آستانه اشرفیه - درگاه  - ط دوم

رزرو بوم گردی در آستانه اشرفیه - درگاه - ط دوم

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در آستانه اشرفیه - درگاه - ط دوم
این واحد چوبی یکخوابه با بالکنی دنج و و پیمودن حدود 20 پله در طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه در یک مجموعه بوم گردی با حیاطی دلنشین در منطقه روستایی و خوش آب و هوای درگاه واقع شده که تا شهر آستانه اشرفیه حدود 12 کیلومتر فاصله دارد.
این واحد چوبی با ظرفیت حداکثر 4 نفر دارای سالن پذیرایی، یک اتاق خواب، سرویس بهداشتی فرنگی با حمام و بالکن می باشد.
قابل ذکر است واحد فاقد امکانات آشپزخانه است ولی میهمانان می توانند جهت سفارش غذای محلی و پرداخت هزینه جداگانه از قبل با میزبان هماهنگی لازم را انجام دهند، همچنین گفتنی است برای میهمانان این مجموعه صبحانه به صورت رایگان سرو می شود.
از مشاعات این اقامتگاه می توان به فضای دلباز حیاط، سرویس بهداشتی ایرانی در حیاط، برکه ای مجهز به قایق پدالی و اتاق بازی شامل امکاناتی نظیر میز پینگ پنگ و فوتبال دستی اشاره کرد.
شایان ذکر است استفاده از امکاناتی نظیر ماهیگیر در استخر پرورش ماهی و همچنین اسب سواری و دوچرخه سواری با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه امکان پذیر است.
محیط اطراف حیاط اقامتگاه با دیوار محصور شده و مجموعه مجهز به واحد نگهبانی و پذیرش است، همچنین دوربین مداربسته محوطه حیاط و سایر فضاهای عمومی اقامتگاه را تحت پوشش قرار می دهد.
از این اقامتگاه می توانید با حدود 3 دقیقه رانندگی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی داشته و مایحتاج ضروری خود را مهیا نمائید، ضمنا حدود 50 متر از مسیر منتهی به این مجموعه اقامتی جاده به صورت خاکی و قابل تردد با وسیله نقلیه است.
وضعیت خطوط شبکه برای تلفن همراه در مکالمه خوب و کیفیت اینترنت تنها برای اپراتور ایرانسل به صورت 4G است و همراه اول فاقد سرویس دهی در پوشش اینترنت می باشد.
آستانه اشرفیه یکی از شهر های توریستی استان گیلان می باشد که به دلیل برخورداری از جاذبه های گردشگری از جمله پارک ساحلی، تونل جنگلی صفرابسته، ساحل دریا و رودخانه های زیبا هر ساله طبیعت دوستان زیادی را به خود جذب می کند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو

با امکان چت آنلاین با میزبان