چشم انداز کلبه

اجاره کلبه چوبی در اولسبلنگاه - خریدول

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه چوبی در اولسبلنگاه - خریدول
این کلبه 25 متری ایوان دار در یک زمین شیبدار از روستای خریدول و با فاصله حدود 25 کیلومتری از شهر ماسال واقع شده است.
کلبه دارای آشپزخانه و سرویس بهداشتی اختصاصی می باشد و طراحی داخلی آن به نحوی است که فضای خواب جداگانه ای آماده استفاده میهمانان می باشد، همچنین محیط داخلی آن کاملا چوبی می باشد.
لوله کشی آب کلبه از چشمه و سوخت آن از طریق گاز کپسولی تأمین می شود، همچنین برق اقامتگاه از طریق موتور برق و در بازه زمانی 18:00 الی 01:00 بامداد در اختیار میهمانان است، لازم به ذکر است امکان استفاده از وسایل برقی پرمصرف وجود ندارد.
محیط اطراف کلبه به دلیل روستایی بودن منطقه حصار ندارد اما سایر کلبه های منطقه در فاصله حدود 100 متری از اقامتگاه قرار دارند.
150 متر انتهایی مسیر اقامتگاه به صورت خاکی می باشد و 50 متر انتهایی آن نیز شیبدار است، همچنین پارک خودرو در همین فاصله از کلبه امکان پذیر می باشد و این فاصله تنها به صورت پیاده روی قابل عبور و مرور است.
روستای ییلاقی اولسبلنگاه یکی از جذاب ترین ییلاقات مناطق شمالی کشور است که با تمام زیبایی هایش تنها یکی از زیبایی های ماسال می باشد.
پنجره های کلبه پرده ندارد.
میهمانان گرامی توجه کنید مسیر اقامتگاه هایی که در فاصله چشمگیر از بافت شهری یا در مناطق جنگلی ، ییلاقی و یا کوهستانی واقع شده اند ممکن است دارای شیب به سمت بالا یا آسفالت با کیفیت پایین باشد، بنابراین نیازمند مهارت حداقلی در رانندگی است، همچنین پوشش شبکه تلفن همراه در این مناطق نیز ممکن است با اختلال همراه باشد، ضمنا سکونت در این مناطق ممکن است با محدودیت هایی برای شما همراه باشد ، لطفا قبل از رزرو این موارد را در نظر داشته باشید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو

با امکان چت آنلاین با میزبان