نما کلبه سوئیسی با ایوان

اجاره کلبه سوئیسی در سوادکوه - درازکلا

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه سوئیسی در سوادکوه - درازکلا
این کلبه سوئیسی دوبلکس یکخوابه و ایوان دار در محوطه ای سرسبز در منطقه جنگلی روستای درازکلا واقع شده که تا شیرگاه حدود 15 کیلومتر فاصله دارد.
کلبه در شیب واقع شده و با دسترسی حدود سه پله در طبقه پایین دارای سالن پذیرایی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی ایرانی با حمام است و در طبقه بالا با دسترسی حدود 10 پله دارای یک اتاق خواب (فاقد در) و تراس می باشد.
حیاط از یک سمت با پوشش گیاهی و از سه سمت با دیوار محصور است و دسترسی آن با حدود 8 پله است، همچنین میزبان در بعضی از اوقات در همسایگی باغ سکونت دارد.
میهمانان گرامی می توانند برای تهیه مایحتاج روزانه خود از سوپرمارکت، نانوایی و رستوران در فاصله حدود 200 متری اقامتگاه استفاده نمایند.
پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4g است.
قابل ذکر است حدود 100 متر از جاده منتهی به اقامتگاه به صورت خاکی و مناسب برای تردد وسایل نقیله می باشد.
درازکلا از جمله مناطق جنگلی و دست نخورده مازندران می باشد که با عبور رودخانه بابلرود از میان جنگلهای اطراف روستا منظره ای فوق العاده زیبا بوجود آورده است که چشم هر گردشگری را خیره خواهد کرد.
فاصله این اقامتگاه تا پارک جنگلی بزچف حدود 12 کیلومتر، تا پارک جنگلی لفور حدود 17 کیلومتر و تا هفت آبشار حدود 18 کیلومتر می باشد.
بازار و رستوران محلی 150 متر، رودخانه یک کیلومتر جنگل 4 کیلومتر، دریا 43 کیلومتر، سد لفور 27 کیلومتر، سد سنبل رود 10 کیلومتر، پارک جنگلی13 کیلومتر، هفت آبشار 16 کیلومتر از اقامتگاه فاصله دارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو