نمای اقامتگاه

اجاره خانه ویلایی در جواهرده - سلمل

درباره اقامتگاه

اجاره خانه ویلایی در جواهرده - سلمل
این خانه ویلایی دو خوابه دارای بالکن با چشم انداز اقیانوس ابرها و حیاطی دلباز در روستای خوش آب و هوا و ییلاقی سلمل با فاصله حدود 2 کیلومتری از جواهرده و حدود 25 کیلومتری از شهر توریستی رامسر واقع شده است.
این اقامتگاه در طبقه پایین با دسترسی 4 پله دارای پذیرایی، آشپزخانه و حمام با سرویس فرنگی و ایرانی است و در طبقه بالا با دسترسی حدود 7 پله دارای دو اتاق خواب می باشد.
اطراف محوطه اقامتگاه با دیوار محصور شده و محوطه و ورودی مجهز به دوربین مداربسته است. توجه داشته باشید دوربین مداربسته موجود در پذیرایی غیرفعال می باشد.
مهمانان گرامی می توانند با طی مسافت حدود یک کیلومتر به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی داشته و مایحتاح روزانه خود را تهیه نمایند، همچنین سوخت اقامتگاه از کپسول گاز مایع است.
کیفیت خطوط تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت بصورت 4G می باشد.
لازم به ذکر است این خانه در شیب قرار دارد و حدود یک کیلومتر از مسیر منتهی به اقامتگاه به صورت خاکی و با شیب تند است که قابل تردد با هر نوع خودرو می باشد ولی در فصول پاییز و زمستان در هوای بارانی و برفی مسیر دسترسی دشوار است.
اقامتگاه در چند قدمی پارک جنگلی جواهرده قرار دارد و آبشار و چشمه های طبیعی، جاده های پر پیچ و خم، دره های مه آلود، بازار سنتی با صنایع دستی و خوراکی های خوشمزه، تله کابین و ساحل دریا بخشی از جاذبه های منحصر به فرد روستای سلمل و شهر رامسر است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو