نمای ویلا

ویلا استخردار کنار جنگل و رودخانه در قلعه رودخان

درباره اقامتگاه

ویلا دوبلکس استخردار کنار جنگل و رودخانه در قلعه رودخان
این ویلا دوبلکس چهار خوابه (2 مستر) با روف گاردن رو به منظره ای چشم نواز جنگلی، با حیاطی سرسبز و استخر سرپوشیده، میز بیلیارد و آلاچیق رو به رودخانه در قلعه رودخان واقع شده است که تا شهر فومن حدود 18 کیلومتر فاصله دارد.
ویلا در طبقه همکف دارای پذیرایی، آشپزخانه، استخر با حمام و سرویس ایرانی می باشد و در طبقه دوم نیز با دسترسی حدود 12 پله شامل 4 خواب (دو اتاق مستر) و تراسی دلباز است، همچنین روف گاردن با دسترسی حدود 12 پله به همراه آلاچیق و تاب با منظره چشم نواز در طبقه آخر در دسترس مهمانان است.
حیاط اقامتگاه با دیوار کوتاه و از یک سمت رو به رودخانه با فنس محصور شده و سرایدار در همسایگی سکونت دارد، همچنین در صورت نیاز سرایدار با هماهنگی مهمان برای رسیدگی به امورات استخر و اعمال تنظیمات لازم به اقامتگاه ورود خواهد کرد.
مهمانان گرامی می توانند برای تهیه مایحتاج روزانه خود از سوپرمارکت در فاصله حدود 50 متری و نانوایی در فاصله حدود 400 متری اقامتگاه استفاده نمایند.
گفتنی است حدود 50 متر مسیر منتهی به اقامتگاه به صورت جاده خاکی است.
شهر فومن با کلوچه های معروف خود و جاذبه های گردشگری نظیر غار خون فوشه، چشمه آب معدنی زمزمه، ییلاق زودل سر، رودخانه پلنگ ور، ییلاق آندره و منطقه سیاه مزگی سالانه گردشگران بی شماری را به خود جذب می کند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو