اجاره کلبه سوئیسی در رودبار - منجیل

اجاره کلبه سوئیسی در رودبار - منجیل

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه سوئیسی در رودبار - منجیل
این کلبه سوئیسی یکخوابه در محوطه سرسبز 15000 متری با درختان زیتون و گردو و چشم اندازی زیبا از کوه و‌ جنگل در محیطی امن و آرام در روستای هرزویل و در فاصله حدود 3 کیلومتری منجیل و حدود 10 کیلومتری رودبار واقع شده است.
طراحی کلبه به صورت یک سالن پذیرایی، آشپزخانه و سرویس بهداشتی ایرانی با حمام در قسمت پایین و با دسترسی حدود پله یک اتاق خواب بدون در به همراه تخت دو نفره در قسمت بالا می باشد.
اطراف باغ دلباز و سرسبز اقامتگاه از یک طرف با دیوار و فنس محصور و از طرف دیگر در مجاورت رودخانه و با درختان زیتون بوده و فاقد حصار است و محوطه اقامتگاه با مهمانان واحد های دیگر به صورت مشترک قابل استفاده می باشد.
گفتنی است به جهت حفظ امنیت، ساختمان مجهز به دوربین مداربسته می باشد که محوطه و دروازه ورودی را تحت پوشش قرار می دهد و واحد نگهبانی 24 ساعته در محوطه مستقر است.
لازم به ذکر است این منطقه فاقد لوله کشی گاز شهری است و سوخت اقامتگاه برای گرمایش و پخت و پز توسط کپسول گاز مایع تامین می شود.
میهمانان گرامی برای تهیه مایحتاج روزانه، با فاصله حدود 2 کیلومتر به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهند داشت.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه در دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
200 متر انتهایی مسیر دسترسی به اقامتگاه خاکی و قابل تردد برای انواع خودرو است.
وجود رودخانه، امکان اسب سواری، درختان سرسبز، استخر پرورش ماهی، امکان شب نشینی دور آتیش و تاب سواری کنار استخر، میز و صندلی سنگی و چوبی در محوطه سرسبز و دلباز اقامتگاه، فضای مناسبی را برای دورهمی و شب نشینی میهمانان فراهم آورده است.
اگر اهل سوارکاری هستید می توانید از امکانات رفاهی و ورزشی مخصوص این اقامتگاه بهره ببرید‌ و رایگان اسب سواری کنید، کنار رودخانه قدم بزنید، شب ها همراه دوستانتان در آلاچیق بنشینید‌ و از صدای رودخانه و هوای پاک و آسمان پرستاره شب لذت ببرید، همچنین با چند دقیقه رانندگی می توانید به کوه و دشت دسترسی داشته باشید.
گفتنی است در هنگام اقامت در این مکان رویایی میتوانید نان داغ بپزید و هر چند کوتاه، زندگی ساده و زیبای روستایی را تجربه نمایید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو