نمای کلبه درختی

اجاره کلبه درختی در بهشهر - امیرآباد

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه درختی در بهشهر - امیرآباد
این کلبه چوبی درختی یکخوابه مستر با طراحی خاص، تراس دلباز با چشم انداز دریاچه و محوطه ای زیبا در یک دهکده 75 هکتاری در مجاورت تالاب میانکاله امیرآباد با فاصله حدود 25 کیلومتری از بهشهر واقع شده است.
طراحی این کلبه به گونه ای است که طبقه پایین با دسترسی 12 پله دارای پذیرایی، آشپزخانه و تراس می باشد و در طبقه بالا با دسترسی 8 پله یک اتاق خواب بدون در، وان جکوزی دو نفره، حمام با سرویس فرنگی و تراس دلباز قرار دارد، همچنین سرویس ایرانی در محوطه قرار دارد که به صورت عمومی استفاده می گردد.
محوطه اطراف اقامتگاه فاقد حصار است که ورودی به صورت مشترک با مهمانان واحد های دیگر استفاده می گردد و واحد نگهبانی 24 ساعته نیز در مجموعه مستقر می باشد، همچنین جهت تامین امنیت بیشتر کل محوطه و ورودی مجهز به دوربین مداربسته است.
مهمانان گرامی می توانند برای تهیه مایحتاج روزانه خود از سوپرمارکت و نانوایی در فاصله حدود دو کیلومتری از اقامتگاه استفاده نمایند.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4g می باشد.
لطفا توجه داشته باشید استفاده از کلیه خدمات تفریحی این مجموعه شامل پدل برد، موتور چهارچرخ، دوچرخه سواری، اسب سواری و کایاک تا 30 دقیقه برای مهمانان این کلبه رایگان است.
باغ عباس آباد، چشمه عمارت بهشهر، غار هوتو و قلعه شاه نشین آسیاب سر از جاذبه های قابل دسترس از این اقامتگاه می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو