اجاره کلبه سوئدی در لفور - شاهکلا

اجاره کلبه سوئدی در لفور - شاهکلا

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه سوئدی در لفور - شاهکلا
این کلبه دوبلکس یکخوابه با طراحی خاص سوئدی و منظره ای دلنشین در گوشه ای دنج از جنگل های هیرکانی روستای شاهکلا واقع شده و در فاصله 15 کیلومتری لفور و 40 کیلومتری شیرگاه قرار دارد.
اتاق خواب کلبه که فاقد در است و تراسی دنج با دسترسی حدود 15 پله در طبقه بالا طراحی شده، همچنین حیاط اقامتگاه به سبک خانه های روستایی با چوب محصور می باشد که جهت امنیت بیشتر به دوربین مداربسته مجهز شده است.
وجود لیدر محلی مجرب و آگاه به منطقه هم یکی ازمزیت های کلبه هست که می توانید با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه از آن استفاده نمائید.
مهمانان گرامی می توانند برای تهیه مایحتاج روزانه خود از سوپرمارکت و نانوایی در فاصله حدود 300 متری اقامتگاه استفاده نمایند.
آنتن دهی برای اپراتور همراه اول و ایرانسل خوب و پوشش اینترنت برای ایرانسل به صورت 4g و همراه اول به صورت e است.
لازم به ذکر است یک کیلومتر مسیر منتهی به این منزل جاده خاکی و سنگلاخ است و در روزهای بارانی و برفی به علت بالا آمدن آب رودخانه می بایست خودرو در فاصله 300 متری از اقامتگاه پارک گردد.
از مناطق زیبا و دیدنی نزدیک به کلبه می توان به دره زیبای اسپردره ، آبشار ترز ، هفت آبشار ، آبشار جلسنگ و... و آب گرم آزرو اشاره نمود که با طی نمودن مسافت 2 الی 45 کیلومتری قابل دسترس هستند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو