ویلا تریپلکس در ترمک رامسر - با روف گاردن

ویلا تریپلکس در ترمک رامسر - با روف گاردن

درباره اقامتگاه

ویلا تریپلکس در ترمک رامسر - با روف گاردن
این ویلا تریپلکس سه خوابه که یک خواب آن مستر است با روف گاردنی دلباز، جکوزی 4 نفره، ایرهاکی، فوتبال دستی و منظره دلنشین از جنگلهای روستا ترمک در فاصله حدود 5 کیلومتری از رامسر قرار دارد.
ویلا در طبقه همکف با دسترسی حدود 40 پله از حیاط دارای پذیرایی و آشپزخانه است و در طبقه دوم با دسترسی حدود 10 پله شامل دو اتاق خواب، حمام با سرویس فرنگی و ایرانی می باشد، همچنین در طبقه سوم با دسترسی حدود 10 پله دارای اتاق خواب مستر و روف گاردن دلباز است.
حیاط با دیوار محصور است و به دلیل تامین آب اقامتگاه از چشمه پیشنهاد می شود آب معدنی به همراه داشته باشید، همچنین فاصله نانوایی و سوپر مارکت از اقامتگاه حدود 5 کیلومتر است لذا قبل از ورود به اقامتگاه مایحتاج خود را تهیه کنید.
کیفیت شبکه تلفن همراه در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت برای همراه اول به صورت 4G می باشد ولی برای اپراتور ایرانسل به صورت 3G است، همچنین وای فای رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد و کنسول ps4 با پرداخت مبلغ و هماهنگی جداگانه و قابل استفاده برای مهمانان می باشد.
گفتنی است حدود 300 متر مسیر منتهی به اقامتگاه به صورت جاده خاکی می باشد.
قلعه مارکوه، جنگل دالخانی و ییلاق زیبای جواهرده بخشی از جاذبه های طبیعی و گردشگری رامسر زیبا می باشد که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می کند.
در نظر داشته باشید که برگزاری جشن، چینش تم تولد و مراسامات دیگر با هماهنگی میزبان امکان پذیر است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو