استخر سرپوشیده آبگرم در طبقه زیر همکف

اجاره ویلا استخردار در چالوس - خط هشت

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا استخردار در چالوس - خط هشت
این ویلای دوبلکس سه خوابه که دو خواب آن مستر می باشد با استخر سرپوشیده آبگرم، تراس و بام مجهز به میز و صندلی در محله خط هشت (روستای آیشبن سفلی) واقع شده است که تا شهر چالوس حدود 5 کیلومتر و تا نمک آبرود و نوشهر حدود 15 کیلومتر فاصله دارد.
طراحی اقامتگاه به صورت دوبلکس است و طبقه پایین دارای پذیرایی، آشپزخانه، یک اتاق خواب مستر (دارای حمام با فرنگی)، سرویس ایرانی و طبقه بالا دارای نشیمن، دو اتاق خواب (یکخواب مستر دارای حمام با فرنگی)، حمام، سرویس ایرانی با فرنگی و تراس می باشد.
لازم به ذکر است محوطه استخر سرپوشیده مجهز به دوش و سرویس فرنگی با حدود 5 پله دسترسی به پایین از طبقه همکف قابل دسترسی می باشد.
وجود میز و صندلی باغی در تراس، فضای مناسبی را برای دورهمی میهمانان فراهم آورده است.
میهمانان گرامی برای تهیه مایحتاج روزانه، با حدود 500 متر پیاده روی به سوپرمارکت و با طی مسافت حدود 3 کیلومتری به نانوایی دسترسی خواهند داشت.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 3g می باشد.
حدود 100 متر انتهایی مسیر دسترسی به واحد به صورت خاکی و قابل تردد با انواع خودرو می باشد.
چالوس با برخورداری از آب و هوای مطبوع و نزدیکی به ساحل و جنگل یکی از شهرهای گردشگر پذیر استان مازندران است که همواره مورد توجه میهمانان گرامی قرار گرفته است.
کاخ ملکه مادر، پارک جنگلی نمک آبرود، رودخانه و بوستان های چالوس، دریاچه ولشت بخشی از جاذبه های گردشگری این منطقه می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو