پذیرایی

رزرو سوئیت با وان در استانبول - نیشانتاشی

درباره اقامتگاه

رزرو سوئیت با وان در استانبول - نیشانتاشی
این سوئیت یکخوابه مجهز به وان دو نفره، وای فای رایگان، نگهبان و آسانسور در طبقات سوم الی ششم یک هتل آپارتمان 6 طبقه 17 واحدی در منطقه نیشانتاشی شهر استانبول با فاصله حدود 1/5 کیلومتری از مرکز خرید جواهر و فاصله 3 کیلومتری میدان تکسیم واقع شده است.
سوئیت دارای پذیرایی، آشپزخانه (با امکانات آشپزی)، یک اتاق خواب با تخت و وان دو نفره، حمام با سرویس فرنگی می باشد.
هتل آپارتمان دارای نگهبان شیفت روز است و جهت تامین امنیت بیشتر نیز ورودی ساختمان مجهز به دوربین مداربسته می باشد.
خدمات دارای هزینه اقامتگاه عبارتند از: ترانسفر فرودگاهی، تورهای گردشگری، مترجم، کرایه اتومبیل که در صورت تمایل با هماهنگی میزبان قابل استفاده است.
این ساختمان فاقد پارکینگ اختصاصی می باشد و مهمانان عزیز می توانند از محوطه خیابان و یا پارکینگ عمومی در مرکز خرید جواهر استفاده نمایند، ضمنا مترو و بی آرتی عثمان بی، فروشگاههای مواد غذایی، رستوران و نانوایی در فاصله حدود 400 متری در دسترس است.
منطقه نیشانتاشی یکی از منطقه های معروف، پر جاذبه و دوست داشتنی شهر استانبول می باشد که به گشت و گذار برای خوردنی های خوشمزه و خرید معروف است، فاصله این سوئیت نیز تا سی تی سنتر و فروشگاههای برند نیشانتاشی حدود 400 متر، برج گالاتا حدود 4 کیلومتر و اسکله کاپاتاش حدود 2/5 کیلومتر می باشد.
کلیسای چوار، هفت برج، مسجد ایاصوفیه، جزیره بیوک آدا، پارک آبی دیالند نیز از دیگر جاذبه های تفریحی و دیدنی استانبول زیبا می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو