نما ویلا

اجاره ویلا با استخر آبگرم در رامسر - هفت خوابه

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا هفت خوابه با استخر آبگرم در رامسر
این ویلا هفت خوابه که چهار خواب آن مستر است با استخر سر پوشیده آبگرم، جکوزی، میز بیلیارد و حیاطی دلباز در روستای خوش آب و هوای دریا پشته با فاصله حدود 300 متری از ساحل دریا در شهر رامسر واقع شده است.
ویلا در طبقه همکف دارای استخر سرپوشیده آبگرم، جکوزی و سرویس ایرانی با حمام می باشد و در طبقه اول دارای پذیرایی، سه اتاق خواب (دو اتاق خواب مستر) و سرویس ایرانی است، همچنین در طبقه دوم دارای سالن پذیرایی، آشپزخانه، سه اتاق خواب (دو اتاق خواب مستر) و تراس می باشد، همچنین یک اتاق خواب در طبقه سوم قرار دارد.
لازم به ذکر است ویلا در کوچه اختصاصی منتهی به ساحل دریا قرار دارد از این رو دسترسی راحتی به ساحل دریا خواهید داشت و حتی امکان هماهنگی برای جت اسکی یا قایق موتوری که در ساحل نزدیک ویلا ارائه خدمت دهد وجود دارد.
محوطه اقامتگاه با دیوار محصور شده است و همچنین نگهبان نیز در شهرک مستقر می باشد.
مهمانان گرامی می توانند برای تهیه مایحتاج ضرروی اقامتگاه با فاصله حدود دو کیلومتر به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی داشته باشند.
کیفیت شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4g است.
پارک جنگلی دالیخانی، ساحل دریا و تفریحات مهیج آبی، تله کابین، شهربازی، بلوار کازینو، ییلاق جواهرده و ... تنها بخشی از جاذبه های گردشگری نزدیک به این اقامتگاه می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو