نمای کپر

رزرو بوم گردی در تنگستان - کپر - پلاک اول

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در تنگستان - کپر - پلاک اول
این کپر 40 متری بدون اتاق خواب با ظرفیت حداکثر 6 نفر در یک اقامتگاه بوم گردی (6 واحدی) لب ساحل نیلگون خلیج فارس مابین بندر عامری و بندر ابوالخیر در شهرستان تنگستان واقع شده که تا بوشهر حدود 70 کیلومتر فاصله دارد.
این کپر دارای سالن نشیمن، یخچال، پنکه دستی، هیتر برقی و سرویس بهداشتی فرنگی با حمام می باشد.
مشاعات شامل آشپزخانه مرکزی (دارای سینک، گاز و امکان پخت غذا)، باربیکیو، میز و صندلی و آلاچیق در حیاط، سرویس ایرانی و حمام می باشد که با سایر میهمانان به صورت مشترک استفاده می شود.
امکان سفارش صبحانه و غذای محلی نظیر دو پیازه میگو، قلیه ماهی، قیمه بوشهری و... با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی قبلی با میزبان فراهم می باشد.
آبگیر دلنشینی در حیاط این مجموعه اقامتی قرار دارد که زیبایی خاصی به محوطه داده است و همچنین با رعایت ایمنی های لازم و البته هماهنگی قبلی با میزبان امکان شنا کردن در این آبگیر میسر است.
به علاوه در صورتی که تمایل دارید با قایق ماهی گیری گشت و گذاری در خلیج همیشه فارس داشته باشید می توانید با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه از این امکان بهرمند شوید.
اطراف حیاط دلباز مجموعه از سه طرف با دیوار محصور است و از سمت ساحل فاقد حصار می باشد، ضمنا مجموعه اقامتی مجهز به دوربین مداربسته است و واحد نگهبانی و پذیرش 24 ساعته در مجموعه مستقر می باشند.
جهت تهیه مایحتاج روزانه، دسترسی به سوپرمارکت و نانوایی با فاصله حدود 200 متر رانندگی امکان پذیر خواهد بود.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو