نمای ویلا و استخر روباز

خانه سنتی استخردار در قشم - سهیلی

درباره اقامتگاه

رزرو خانه سنتی استخردار در قشم - سهیلی
این خانه سنتی مجهز به استخر روباز آبسرد، پشت بام جذاب و حیاطی دلباز در محیطی امن و آرام در روستای سهیلی واقع شده است که تا مرکز جزیره قشم حدود 60 کیلومتر فاصله دارد.
طراحی این خانه سنتی به صورت 3 اتاق (یک اتاق کفخواب، یک اتاق مستر با تخت دو نفره و یک اتاق با تخت دو نفره) می باشد و آشپزخانه (دارای یخچال، گاز و لوازم آشپزی)، حمام و سرویس بهداشتی نیز در حیاط قرار دارد.
استخر روباز آبسرد اقامتگاه با تصفیه دستی به ابعاد 5 در 2 متر و به عمق 1.20 متر در تمام فصول سال آماده استفاده مهمانان گرامی است.
وجود حیاط به همراه تخت سنتی، پشت بام مجهز به آلاچیق و میز و صندلی فضای مناسبی را جهت تفریح و دورهمی مهمانان عزیز فراهم آورده است.
اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی می باشد و اطراف حیاط دلنشین و زیبای اقامتگاه با دیوار محصور و میزبان نیز در همسایگی مستقر است.
لازم به ذکر است آب لوله کشی این منطقه فاقد کیفیت لازم برای آشامیدن می باشد لذا بهتر است برای آشامیدن آب معدنی به همراه داشته باشید.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با طی مسافت حدود 1 کیلومتری از اقامتگاه امکانپذیر خواهد بود و در صورت تمایل تهیه مایحتاج مصرفی به صورت رایگان نیز توسط پیک صورت می گیرد.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4g می باشد، همچنین اینترنت وای فای رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو