نمای کلبه چوبی

اجاره کلبه سوئیسی در رضوانشهر - رودبارسرا

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه سوئیسی در رضوانشهر - رودبارسرا
این کلبه سوئیسی دو خوابه که یک خواب آن مستر است دارای تراس و بالکن با چشم انداز زیبا در روستای سرسبز رودبارسرای بالا با فاصله حدود 7 کیلومتری از رضوانشهر و حدود 19 کیلومتری ماسال واقع شده است.
طراحی این اقامتگاه به گونه ای است که دسترسی به کلبه با طی 20 پله از حیاط امکان پذیر است که طبقه پایین با دسترسی 15 پله دارای پذیرایی، آشپزخانه، یک اتاق خواب مستر، تراس دلباز با چشم انداز زیبا و حمام با سرویس ایرانی می باشد و در طبقه بالا یک اتاق خواب بدون در و بالکن دنجی قرار دارد.
محوطه اطراف با دیوار محصورشده ولی فضای مناسب جهت پارک خودرو ندارد و مهمانان می توانند خودرو خود را جلوی ساختمان پارک نمایند، همچنین ساختمان پایین اقامتگاه به صورت نیمه ساخته می باشد.
مهمانان گرامی می توانند برای تهیه مایحتاج روزانه خود از سوپرمارکت و نانوایی در فاصله حدود 600 متری از اقامتگاه استفاده نمایند.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
لازم به ذکر است حدود 500 متر از مسیر منتهی به اقامتگاه به صورت خاکی و دارای شیب ملایم می باشد که با خودروهای دارای ارتفاع کم قابل تردد نمی باشد.
ساحل زیبای گیسوم، رودخانه شفارود، آبشار ویسادار، جنگل گیسوم، جاده رویایی اسالم به خلخال و سورتمه ریلی بخشی از جاذبه های دیدنی رضوانشهر می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو