اجاره ویلا استخردار در کوهسار - آجین دوجین

اجاره ویلا استخردار در کوهسار - آجین دوجین

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا استخردار در کوهسار - آجین دوجین
این ویلا دوبلکس شیک سه خوابه که یک اتاق خواب آن مستر است با استخر روباز آبگرم و حیاطی دلباز، سایه بان و تاب 3 نفره و آبنما در منطقه روستایی آجین دوجین از توابع کوهسار واقع شده که تا کرج حدود 35 کیلومتر فاصله دارد.
ویلا با طراحی دوبلکس در طبقه پایین دارای سالن پذیرایی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی ایرانی، یک اتاق خواب مستر مجهز به سرویس فرنگی با حمام است و در طبقه بالا دارای سالن نشیمن و آشپزخانه مجهز به اجاق گاز، سه اتاق خواب ( یک اتاق مستر با سرویس فرنگی و حمام ) و تراس می باشد.
محیط اطراف حیاط ویلا با دیوار بلند حصار شده و سرایدار در همسایگی سکونت دارد، همچنین به منظور امنیت بیشتر حیاط ویلا (بجز محیط استخر) مجهز به دوربین مداربسته است.
از این ویلا با طی مسافت حدود یک کیلومتری دسترسی به سوپرمارکت و نانوایی ممکن می باشد.
کیفیت خطوط شبکه برای تلفن همراه در مکالمه خوب و پوشش اینترنت در ایرانسل و همراه اول به صورت 4g می باشد، به علاوه ویلا مجهز به اینترنت وای فای رایگان است.
قابل ذکر است این اقامتگاه دارای دو دروازه ورودی است که جاده منتهی به دروازه اصلی آسفالت می باشد و دروازه دوم در قسمت انتهای باغ قرار دارد و حدود 200 متر از مسیر منتهی به دروازه دوم به صورت خاکی و مناسب برای تردد وسایل نقلیه می باشد.
اتاق خواب چهارم قفل و غیر قابل استفاده می باشد، اما این ویلا برای ظرفیت بیشتر از 8 نفر به صورت 4 خوابه در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو