ویلای لوکس و زیبا در بندر پرک

اجاره خانه حیاط دار در کنگان - پرک

درباره اقامتگاه

اجاره خانه حیاط دار در کنگان - پرک
این خانه مبله دو خوابه با حیاطی دلباز و درختکاری شده با فاصله ؟ به ساحل در منطقه خوش آب و هوا در بندرسیراف واقع شده که تا کنگان حدود 40 کیلومتر فاصله دارد.
محیط اطراف حیاط خانه با دیوار محصور شده و میزبان در همسایگی ساکن است، همچنین قابل ذکر است که آب مصرفی منطقه فاقد کیفیت لازم به آشامیدن است و مهمانان باید با خود آب معدنی همراه داشته باشند، به علاوه سوخت مصرفی خانه نیز از طریق کپسول گاز مایع تامین می شود.
از این خانه با پیمودن مسافت حدود 500 متری دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت ممکن است و کیفیت خطوط شبکه تلفن همراه در ایرانسل و همراه اول برای مکالمه خوب و پوشش اینترنت به صورت 4g می باشد.
بندرسیراف بین دریا و کوه قرار گرفته است که زمانی یکی از پر رونق ترین و مهم ترین بنادر ایران به شمار می رفته است. این شهر جز آثار تاریخی و باستانی استان بوشهر نیز می باشد و نزدیکی به دو شهر کنگان و شیراز دسترسی گردشگران را به جاذبه های تفریحی و گردشگری این مناطق آسان نموده است.
اسکله صیادی با امکان قایق سواری، ساحل سنگی و شنی، دخمه های باستانی سیراف، چاه های سنگی، موزه بندر سیراف، بازار سیراف، جنگل حرا، چشمه آبگرم سورو تنها بخشی از جاذبه های اطراف این منطقه است.
لازم به ذکر است اقامتگاه فاقد تخت خواب و دارای رخت خواب سنتی است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو